پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 16
کد خبر: ۱۶۹۰۳۲
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
بعضی‌ها فکر می‌کنند اگر برای خودشان کار کنند و به موسسه یا شرکتی وابسته نباشند و به اصطلاح «خودشان ارباب خودشان باشند» با مشکلات کاری کمتری دست به گریبان خواهند بود و احساس شادی بیشتری خواهند داشت.
شعارسال :  بعضی‌ها فکر می‌کنند اگر برای خودشان کار کنند و به موسسه یا شرکتی وابسته نباشند و به اصطلاح «خودشان ارباب خودشان باشند» با مشکلات کاری کمتری دست به گریبان خواهند بود و احساس شادی بیشتری خواهند داشت.

 یافته‌های موسسه گالوپ اما عکس این فرضیه را ثابت می‌کند. بر اساس تحقیق جامع موسسه گالوپ در بیش از یکصدو پنجاه کشور جهان، کسانی که برای خودشان کار می‌کنند و به اصطلاح «خوداشتغالی» دارند در مقایسه با کارمندان و کسانی که برای کارفرمای خود کار می‌کنند از احساس شادی کمتری برخوردارند که این مساله در کشورهای در حال توسعه یا کمتر توسعه یافته بیشتر به چشم می‌آید.

در این کشورها، خوداشتغالی و داشتن شغل آزاد دارای پیامدهای منفی بیشتری از جمله استرس‌های کاری فراوان و احساس ناامنی شدیدی است که موجب می‌شود کسانی که وابسته به نهاد یا ارگانی نیستند از احساس شادی کمتری در کارشان برخوردار باشند.

شعار سال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از کانال دنیای اقتصاد
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین