پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۰۶۷
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳
ده‌ها تن از عناصر گروه تروریستی داعش موجود در شرق استان دیرالزور سوریه در اثر حملات موشکی رزمندگان عراقی به هلاکت رسیدند.

شعارسال: ده‌ها تن از عناصر گروه تروریستی داعش موجود در شرق استان دیرالزور سوریه در اثر حملات موشکی رزمندگان عراقی به هلاکت رسیدند.

 هم‌زمان با درگیری بین عناصر گروه تروریستی داعش با شبه‌نظامیان دموکراتیک در مناطق شرقی رود فرات در شرق استان دیرالزور سوریه، گروهی از نیروهای ویژه عراقی موفق شدند تکفیری‌ها را در عمق خاک سوریه شناسایی کنند.

سایت خبری «الحشد نت» وابسته به بسیج مردمی عراق اعلام کرد: نیروهای ویژه عراقی توانستند در یک عملیات دقیق، چند گروه از تروریست‌های داعش را در شهرک‌های «المراشده، موزان، سوسه و الباغوز فوقانی» واقع در شرق رود فرات و در نزدیکی مرز کشور عراق شناسایی کنند.

سپس نیروهای نفوذی بعد از بررسی دقیق مناطق، اطلاعات را در اختیار یگان موشکی بسیج مردمی مستقر در محور غربی استان الانبار گذاشتند.

یگان موشکی بسیج مردمی عراق نیز به‌صورت دقیق مواضع تروریست‌ها را در مناطق ذکرشده در شرق رود فرات مورد هدف قراردادند و خسارت سنگینی را به پایگاه‌ها، انبارهای سلاح، تجهیزات نظامی و … تروریست‌ها وارد کردند.

بر اساس اعلام رسانه‌های عراقی، در این حمله دقیق موشکی، 13 تن از تروریست‌های داعش به هلاکت رسیده و 7 تن دیگر زخمی شدند.

به گفته منابع میدانی، تروریست‌های داعش قصد داشتند با تجمع عناصر خود در مناطق مرزی، عملیات نفوذ و اشغال مناطق غربی استان الانبار عراق را آغاز کنند.

هم‌زمان چند گروه از رزمندگان عراقی و یگان‌های موشکی به مناطق مرزی استان‌های الانبار و نینوا اعزام‌شده‌اند تا از نفوذ تروریست‌های داعش به داخل خاک عراق جلوگیری کنند.

تروریست‌های داعش در حال حاضر حدود 150 کیلومترمربع از مناطق شرقی رود فرات ازجمله «السوسه، باغوز فوقانی، باغوز تحتانی، هجین، الشعفه و …» را تحت اشغال خوددارند.










شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی صاحب نیوز ، تاریخ انتشار: 23آبان 1397 ، کدخبر:922193 ،www.sahebnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین