پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۰۹۳
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
رزمندگان عراقی عملیات گسترده‌ای را در اطراف شهر مقدس سامرا به‌منظور کشف عناصر مخفی داعش آغاز کردند.
شعار سال: هم‌زمان با ادامه عملیات رزمندگان عراقی در استان‌های مختلف ازجمله «کرکوک، نینوا، الانبار و …» از مرکز استان «صلاح الدین» خبر می‌رسد، نیروهای عراقی عملیات گسترده‌ای را در منطقه آغاز کردند.

سایت خبری «الحشد نت» وابسته به بسیج مردمی عراق اعلام کرد: رزمندگان بسیج مردمی بعد از دریافت اطلاعات، عملیات دقیق و گسترده‌ای را در شرق استان الانبار واقع در غرب عراق به‌منظور امن کردن منطقه از وجود عناصر مخفی داعش، بمب‌ها و تله‌های انفجاری، تونل‌های حفرشده، انبارهای سلاح و … آغاز کردند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، عملیات گسترده رزمندگان تنها در این منطقه ختم نمی‌شود و تا نزدیکی شهر مقدس سامرا در مرکز عراق امتداد دارد.

به گفته منابع، رزمندگان عراقی می‌توانند با امن سازی کامل مناطق، مسیرهای انتقال تروریست‌های مخفی داعش در مرکز را مسدود کنند.

تروریست‌های داعش در چند سال گذشته بارها از طریق صحرای شرقی دریاچه «الثرثار» حمله‌هایی را علیه مواضع رزمندگان در محور غربی حومه شهر سامرا انجام داده‌اند.

گروه‌های مهندسی بسیج مردمی عراق در چند سال گذشته، صدها تله انفجاری و بمب را در مناطق که توسط تروریست‌های داعش گذاشته‌شده را شناسایی و خنثی کرده‌اند.

از سناریوی جدید امریکا برای عراق تا تلاش رزمندگان برای امن کردن «سامرا» + نقشه میدانی


از سناریوی جدید امریکا برای عراق تا تلاش رزمندگان برای امن کردن «سامرا» + نقشه میدانی


از سناریوی جدید امریکا برای عراق تا تلاش رزمندگان برای امن کردن «سامرا» + نقشه میدانی

استان صلاح الدین در مرکز عراق واقع‌شده و بغداد را به مناطق شمالی ازجمله استان‌های «نینوا، دهوک» و حتی مرز ترکیه متصل می‌کند؛ بخش‌هایی از محور مناطق «الشرقاط، بیجی، سامرا، بلد، اطراف دریاچه الثرثار و…» آلوده به تروریست‌های داعش است.

از استان الانبار نیز خبر می‌رسد، شمار زیادی از تروریست‌های داعش از طریق آمریکایی‌ها به پایگاه نظامی «عین الاسد» انتقال داده‌شده است.

بر اساس اعلام رسانه‌های عراقی، به نظر می‌رسد، آمریکا قصد دارد با آغاز سناریوی جدید علیه عراق، مناطق غربی کشور را ناامن کند؛ مناطق غربی استان الانبار به دلیل بیابانی بودن و هم‌مرز با کشورهای «سوریه، عربستان و اردن»، محل مناسبی برای رشد تروریست‌ها محسوب می‌شود.
از سناریوی جدید امریکا برای عراق تا تلاش رزمندگان برای امن کردن «سامرا» + نقشه میدانی

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری صاحب نیوز،تاریخ انتشار:12 اسفند 1397،کد خبر:940733،sahebnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین