پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۰۱۲
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۱
هم‌زمان با عملیات گسترده رزمندگان عراقی در محورهای شمالی و مرکزی کشور، از شهر موصل واقع در شمال استان نینوا خبر می‌رسد، گروهی از نیروهای اطلاعاتی با همکاری ساکنان موفق شدند چند گروه از تروریست‌های مخفی داعش را در چند محله از شهر شناسایی کنند.

شعار سال: هم‌زمان با عملیات گسترده رزمندگان عراقی در محورهای شمالی و مرکزی کشور، از شهر موصل واقع در شمال استان نینوا خبر می‌رسد، گروهی از نیروهای اطلاعاتی با همکاری ساکنان موفق شدند چند گروه از تروریست‌های مخفی داعش را در چند محله از شهر شناسایی کنند.

سایت خبری «الحشد نت» وابسته به مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد: چند گروه از نیروهای امنیتی و ارتش عراق بعد از دریافت اطلاعات دقیق، عملیات گسترده و وسیعی را در بخش شرقی شهر موصل برای کشف عناصر مخفی داعش آغاز کردندرزمندگان عراقی در محله‌های شرقی شهر موصل در گام اول موفق شدند طی یک عملیات دقیق، ۱۳ تن از عناصر مخفی داعش را شناسایی و رصد کنند.

سپس رزمندگان در منطقه «الاسلامیه» واقع در جنوب شرق حومه شهر موصل توانستند پنج‌تن از عناصر داعش را اسیر کنند و تعدادی از تله‌های انفجاری را کشف و خنثی کنند.

رزمندگان عراقی در ادامه عملیات خود در محله‌های شرقی شهر توانستند ۱۱ تن از تروریست‌ها را شناسایی و دستگیر کنندنیروهای عراقی در جریان امن سازی محله‌های شرقی توانستند تعدادی پایگاه، انبار سلاح و تونل حفرشده توسط داعش را شناسایی و منهدم کنند.

مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی کشف‌شده در انبارهای سلاح، توسط رزمندگان به غنیمت برده شدبه گفته منابع میدانی، برخی از محله‌های شهر موصل بخصوص محله‌های شرقی و مناطق حومه جنوب شرق و شمال غربی و جنوب غربی آلوده به تروریست‌های داعش است.

از شهر تلعفر واقع در محور غربی شهر موصل خبر می‌رسد، چند گروه از نیروهای بسیج مردمی عملیات گسترده‌ای را در محور شمال شرقی آغاز کردند و موفق شدند علاوه بر کشته و زخمی کردن تعدادی از تروریست‌ها، ده‌ها تله انفجاری را منهدم کنند.

استان نینوا در شمال غرب عراق واقع‌شده و هم‌مرز با کشور سوریه است؛ بخش‌هایی از غرب، شمال و جنوب استان، آلوده به تروریست‌های داعش است.

عراق (2)

عراق (1)

عراق (1)

عراق (3)

عراق (7)

عراق (4)

عراق (8)

عراق (6)

عراق (11)

عراق (6)

عراق (10)

عراق (9)

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صاحب تحلیلی نیوز، تاریخ انتشار 4 آذر 97، کد مطلب: 923792، www.sahebnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین