پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۲۷۵
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷
نماینده ائتلاف الفتح عراق امروز (چهارشنبه) از جمع‌آوری امضا در پارلمان برای اخراج نیروهای آمریکایی از عراق، لغو توافق‌نامه امنیتی بین دو کشور و برچیدن اتاق عملیات مشترک خبر داد و اعلام کرد، سال ۲۰۲۰ سال اخراج نیروهای آمریکایی از کشور خواهد بود.

شعار سال:نماینده ائتلاف الفتح عراق امروز (چهارشنبه) از جمع‌آوری امضا در پارلمان برای اخراج نیروهای آمریکایی از عراق، لغو توافق‌نامه امنیتی بین دو کشور و برچیدن اتاق عملیات مشترک خبر داد و اعلام کرد، سال ۲۰۲۰ سال اخراج نیروهای آمریکایی از کشور خواهد بود.

 سعد الخزعلی، نماینده ائتلاف الفتح در پارلمان عراق به سایت شبکه سومریه نیوز گفت، عنوان سال ۲۰۲۰ خروج نیروهای آمریکایی در عراق خواهد بود. حاکمیت کشور "خط قرمز" برای همه کسانی است که در پی فرصتی برای ضرر و خسارت زدن به عراق و مردمش هستند.

وی گفت: امضاهایی جمع‌آوری کرده و به منظور درج قانون اخراج نیروهای آمریکایی در دستور کار جلسات پارلمان ارائه کردیم و با تمام قوا برای تصویب این قانون تلاش خواهیم کرد.

الخزعلی افزود: حاکمیت ملی بالاتر از هر چیزی است و ما بر سر دو راهی قرار داریم یا کشوری با حاکمیت مستقل بدون وابستگی به دیگری هستیم یا اینکه به منافع سفارت آمریکا وابسته هستیم که چنین اجازه‌ای نخواهیم داد. نیروهای ملی و حشد شعبی اعلام کردند که هرگز نباید آمریکای اشغال‌گر در خاک ما حضور داشته باشد و نباید وابستگان این اشغال‌گر و دستورات سفارت آمریکا وجود داشته باشد.

وی تأکید کرد، نیروهای ملی در تصویب قانون اخراج نیروهای اشغال‌گر از خاک عراق مصمم هستند و هرکس به این قانون رأی دهد، تاریخ ایستادگی او را ثبت خواهد کرد و هرکس این قانون را رد کند، تاریخ او را لعن می‌کند و اسامی در برابر همه اعلام خواهد شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:11دی1398،کد خبر:98101108274،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین