پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۱۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود 80 عملیات نا امن سازی کشور توسط گروهک های تروریستی به وقوع پیوسته که شناسایی و خنثی شده اند
شعارسال:فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود 80 عملیات نا امن سازی کشور توسط گروهک های تروریستی به وقوع پیوسته که شناسایی و خنثی شده اند.

 سردار امیرعلی حاجی زاده روز چهارشنبه در نشست خبری که در حاشیه کنگره سه هزار شهید استان قزوین برگزار شد، افزود: دشمنان ایران اسلامی شامل آمریکا و رژیم صهیونیستی به همراه رژیم آل سعود و امارات متحده عربی سه طرح جنگ اقتصادی،جنگ نظامی و ناامن سازی ایران را دنبال می کنند.

وی اظهار داشت: آنها می خواهند همان طرح ناامن سازی عراق و سوریه را در ایران پیاده کنند و برای تحقق این هدف به هر وسیله ای از جمله گروهک های تروریستی و منافق متوسل شده اند.

این مسئول اضافه کرد: ایران با هوشیاری و عملیات پیش دستانه موفق شد اتاق فکر گروهک های تروریستی را مورد هدف قرار داده و اکثر عملیات آنها را با شکست مواجه سازد.

وی اضافه کرد: تنها سه یا چهار درصد عملیات گروهک های تروریستی در سال جاری موفق بوده و مابقی عملیات های آنها با اقدام به موقع نیروهای اطلاعاتی و امنیتی شکست خورده است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به توانمندی های نیروهای مسلح و هوافضا گفت: تقریبا ماهانه یا هر فصل یک موفقیت جدید نظامی در کشور رونمایی می شود اما به دلیل برخی مصلحت ها همه آنها اطلاع رسانی نمی شود.

حاجی زاده اضافه کرد: همواره در حوزه موشکی، هواپیمایی، پهبادهای بدون سرنشین، جنگ الکترونیک و پدافندی و حوزهای دیگر زمینی، دریایی و فضایی کارهای بزرگی انجام می شود که برخی در مقاطع مختلف رسانه ای می شود.

این مسئول ادامه داد: برآیند این دستاوردها قدرت برتر ایران در منطقه است که دوستان و دشمنان نیز به آن اذعان کرده اند.

وی با بیان اینکه اوج فناوری های یک کشور در حوزه نظامی به کار گرفته می شود،افزود: امروزه برای ساخت و تولید یک موشک و هدایت آن برای برخورد دقیق به نقطه هدف فناوری بسیار پیچیده ای نیازمند است که ایران از جمله کشورهای دارای این فناوری است.

حاجی زاده با تاکید بر تلاش مسئولان برای حل مشکلات مردم،گفت: ایران در دست یابی به این فناوری پیچیده موفق بوده، اما چگونه است که هنوز برخی از مشکلات کشور در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی و ... حل نشده است؟

این مسئول اضافه کرد: امروز در بخش غیر نظامی با مشکل فناوری مواجه نیستیم بلکه مشکل اصلی ما در نوع مدیریت است و اگر نگاه و الگوی ما برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت باشد تمامی موانع حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم نقش موثری در انتخاب مدیران و اصلاح وضع جامعه دارند، گفت: مردم می توانند با انتخاب مدیران انقلابی و جهادی گام های بلندی را برای حل مشکلات جامعه بردارند.

حاجی زاده یادآور شد: ما از جبهه های پیچیده و سخت دوران دفاع مقدس عبور کردیم و کارهای نشدنی شدنی شد و می توانیم با مدیریت بهتر از این مقطع حساس نیز عبور کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار23آبان97، کدخبر: 83099533،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
0
0
م.م77
واقعا با این هم هجمه گروه های تروریستی که اصلا هدف همه شون ایران تعریف شده بچه های امنیتی گا کاشت تو این چند وقت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین