پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۶۹۳۲۹
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷
انتخاب شهردار آبیک به معمای پیچیده‌ای تبدیل شده و معلوم نیست آیا مدیر جدیدی برای پست شهرداری این شهر انتخاب خواهد شد یا گزینه قبلی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

شعارسال: انتخاب شهردار آبیک به معمای پیچیده‌ای تبدیل شده و معلوم نیست آیا مدیر جدیدی برای پست شهرداری این شهر انتخاب خواهد شد یا گزینه قبلی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

 سعید آگشته شهردار وقت آبیک 5 آبان ماه 97 با رای پنج عضو شورای شهر آبیک به دلیل آنچه که اقدامات خارج از ضوابط عنوان شد از سمت خود برکنار شد.

وی بلافاصله در نشستی خبری به دفاع از عملکرد خود پرداخت و با بیان اینکه اگر منظور از تعامل این است که خارج از ضوابط، کاری انجام بشود قدمی خارج از ضوابط شورا نه در اینجا و نه در شهرهای بعدی برنخواهم داشت.

وی همچنین در این جلسه با تاکید بر شفافیت در صدور مجوز ساخت و سازها به شدت از عملکرد مالی خود در دوره خدمت در شهرداری آبیک دفاع کرد.

پس از این جلسه و درست یک روز بعد از برکناری از شهردار آبیک در خبری عجیب و غافلگیرکننده خبر رسید وی با 7 رای اعضای شورای شهر پرند به سمت شهردار پرند منصوب شده‌ است و این درحالی بود که هنوز پرونده استیضاح وی در آبیک مشخص نبود و ابهامات بسیاری در این زمینه وجود داشت.

پس از حدود دو هفته، از سوی فرمانداری اعلام شد که روند انجام تشریفات استیضاح قانونی نبوده و کمیته انطباق رای به ابطال این استیضاح داده است.

با اعلام رای کمیته انطباق باردیگر شایعه بازگشت آگشته به شهرداری آبیک قوت گرفت اما به نظر می رسید اینبار وی دیگر تمایلی به بازگشت به شهرداری آبیک ندارد.

سعید آگشته  گفت:‌ پس از رای کمیته انطباق مبنی بر ابطال استیضاح اینجانب، قصد بازگشت به شهرداری آبیک را ندارم و امروز استعفای خود را تقدیم شورای شهر آبیک کردم.

وی افزود: بنده همچنان شهردار منتخب پرند هستم و ترجیح می‌دهم در این مسئولیت به فعالیت خود ادامه دهم.

در همین حال به نظر می‌رسد مسئولان شورای شهر آبیک همچنان از مجاری قانونی پیگیر استیضاح شهردار برکنار شده خود و شفاف سازی در این زمینه هستند و ترجیح می‌دهند هرگونه تغییر در این مسئولیت را از طریق قانونی پیگیری کنند.

الله‌یار مهدی رئیس شورای شهر آبیک در این زمینه گفت: موافقت و یا عدم موافقت با استعفای سعید آگشته به رای اعضای شورا در جلسه 8 صبح روز شنبه بستگی دارد.

حالا باید منتظر ماند و دید معمای پیچیده شهرداری آبیک چه سرانجامی خواهد یافت و آیا بار دیگر شهردار پر حرف و حدیث سابق به مسئولیت خود باز می‌گردد یا گزینه جدیدی در راس شهرداری این شهرستان قرار خواهد گرفت.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات،برگرفته از خبرگزاری ایلنا،تاریخ انتشار : 24آبان 97 ، کد خبر: 691836،www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین