پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۳۳۱
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸
کارگردان اثر هنری مستند «به نام کوروش» گفت ‌:این مستند پیرامون روز کوروش و حوادث 7 آبان است که مراحل آخر ساخت خود را پشت سر می‌گذراند.

شعارسال: کارگردان اثر هنری مستند «به نام کوروش» گفت ‌:این مستند پیرامون روز کوروش و حوادث 7 آبان است که مراحل آخر ساخت خود را پشت سر می‌گذراند.

کارگردان اثر هنری «به نام کوروش»  اظهار داشت: این مستند با همکاری مرکز متنا و انجمن سینمای جوان فارس و حاصل سه سال پژوهش و تحقیق است.

ابراهیم شیشه‌گر با اشاره به اینکه تصویربرداری کار در روستای مادرسلیمان و شهرهای پاسارگاد، شیراز و تهران صورت گرفته است، افزود: متاسفانه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس باوجود نامه‌نگاری‌های رسمی فراوان و داشتن معرفی‌نامه حاضر به همکاری با تیم مستندسازی نشدند.

وی افزود: در مستند به نام کوروش با نگاهی فراجناحی و غیروابسته به بررسی ماجرای «روز کوروش و وقایع 7آبان» از ابتدا تا به امروز پرداخته شده و در آن از نظرات کارشناسان با دیدگاه‌های مختلف استفاده شده است.

شیشه‌گر با اشاره به اینکه در ماجرای 7 آبان سکوت متولیان و مسوولان یکی از عوامل سوءاستفاده فرصت‌طلبان از مسائل داخلی ایران بود، گفت: این مستند به فیلمبرداری امین ایمانی‌فر و تدوین صابر درخشان و علی ملکزاد در حال طی کاردن مراحل پایانی ساخت است.

کارگردان مستند به نام کوروش گفت: صحبت‌هایی انجام شده تا ناصر طهماسب دوبلور برجسته، نریشن این کار را قرائت کند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات،برگرفته از خبرگزاری فارس ،تاریخ انتشار : 24آبان 97 ، کد خبر: 13970824000206،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین