پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۳۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری­ از لغو ۵۴ مجوز، تعلیق مجوز ۱۳۷ دفتر خدمات مسافرت هوایی و ۳۱۰ سایت غیر مجاز در نیمه نخست­ امسال خبر داد.

شعارسال: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری­ از لغو ۵۴ مجوز، تعلیق مجوز ۱۳۷ دفتر خدمات مسافرت هوایی و ۳۱۰ سایت غیر مجاز در نیمه نخست­ امسال خبر داد.

رضا جعفر زاده گفت:­ در بازرسی های مستمر و موردی کارشناسان دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری از دفاتر خدمات مسافرت هوایی تهران و نیز سایر شهرستان ها،­ مواردی از جمله ­­تمدید نکردن ضمانت نامه، عدم احراز شرایط راه اندازی پس از تعلیق در مدت تعیین شده و از همه مهمتر­­توجه نداشتن­ به اخطارها و دستورالعمل های سازمان،​ منجر به لغو و تعدیل تعدادی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی شد.

وی با بیان اینکه در ایام اربعین امسال تخلفات 5 مورد از دفاتر خدمات مسافرت هوایی منجر به تعلیق شد، افزود: در شش ماهه امسال تعداد 310 سایت فروش غیرمجاز بلیت با معرفی سازمان هواپیمایی کشوری به مراجع ذیصلاح فیلتر شد.

جعفر زاده­ تصریح کرد: به­ 54 مورد شکایت از طریق سامانه شهرراه، 18 مورد شکایت مربوط به سازمان بازرسی، 1605 مورد شکایت در سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری، 1582 شکایت به صورت حضوری و 6330 شکایت به صورت تلفنی رسیدگی شده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین به مسافران توصیه کرد برای خرید بلیت از طرق منابع معتبر اعم از دفاتر و سایت های دارای مجوز که­ فهرست­ آنها روی پرتال سازمان قابل دسترسی است اقدام کنند و در صورت داشتن هرگونه شکایت موضوع را از طریق سامانه حقوق مسافر به این سازمان اعلام کنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات،برگرفته از سایت خبری اکوناپرس،تاریخ انتشار : 23آبان 97 ، کد خبر:27284 ،www.econapress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
0
ع.ق74
یعنی انصافا 54 تا دفتر غیر مجاز هواپیمایی؟؟؟
مگه مثلا دکه س که یهو بری بزنی؟؟
عجبا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین