پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۳۵۹
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی در بخشنامه‌ای تغییر روش بعضی از شرکت‌های هواپیمایی در خصوص نحوه فروش بلیت و عقد قرارداد با ارز خارجی را گوشزد شد.

شعار سال: انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی در بخشنامه‌ای، نسبت به تغییر روش بعضی از شرکت‌های هواپیمایی در خصوص نحوه فروش بلیت و عقد قرارداد با ارز خارجی مواردی را به آژانس‌ها گوشزد کرد.

در این بخشنامه آمده است: طبق گزارش‌های واصله از سوی همکاران با توجه به اینکه در آستانه سفرهای نوروزی قرار داریم متأسفانه تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی روش معمول فروش را تغییر داده‌اند و به‌عنوان نمونه هزینه بلیت برای کودکان را بر اساس قیمت بلیت افراد بالغ و بزرگسال محاسبه می‌کنند.

در این بخشنامه به مواردی دیگر مانند اینکه قراردادها را با ارز خارجی محاسبه و برخلاف ضوابط و مقررات موجود پول ملی کشور را مناط اعتبار قرار نمی‌دهند اشاره شده است.

یکی دیگر از موارد تغییر روش بعضی از شرکت‌های هواپیمایی در خصوص نحوه فروش بلیت، افزایش قیمت بلیت‌ها توسط شرک‌ت‌های هواپیمایی بوده است.

انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی در این بخشنامه عنوان کرده است، اینک در راستای حفظ حقوق مردم و همکاران گرامی خواهشمند است پس از وصول بخشنامه حاضر حداکثر ظرف 48 ساعت چنانچه با موارد فوق برخورد داشته‌اند مراتب را در اسرع وقت به انجمن اعلام فرمایید تا از سوی انجمن با مراجع مسئول و ذی‌ربط مطرح و در این خصوص اقدام لازم صورت بپذیرد.

photo_2018-02-10_16-14-53

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری پرواز خبر، تاریخ انتشار 23 بهمن 96، کد مطلب: www.airlinepress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین