پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۳۴۸
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اعلام کرد: سفرهای نوروزی هموطنان از 24 اسفند ماه آغاز می شود و با تمام دستگاه های امدادی و خدماتی هماهنگی های لازم برای خدمت رسانی انجام شده است.

شعار سال: رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اعلام کرد: سفرهای نوروزی هموطنان از 24 اسفند ماه آغاز می شود و با تمام دستگاه های امدادی و خدماتی هماهنگی های لازم برای خدمت رسانی انجام شده است.

«داود کشاورزیان» روز سه شنبه در حاشیه همایش بین المللی بندر هوشمند با اشاره به برنامه ریزی مناسب برای انجام سفرهای نوروزی افزود: سفرهای نوروزی تا 17 فروردین ماه ادامه خواهد داشت و اوج سفرهای نوروزی در دوره اول یعنی تا 27 اسفند ماه خواهد بود.

وی با بیان این که تمام ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای برای ارائه خدمت به هموطنان در این ایام آماده شده است، گفت: امسال بین 14 تا 15 هزار اتوبوس به هموطنان خدمت رسانی می کنند، اما تمایل مردم به استفاده از خودروهای شخصی بسیار است.

معاون وزیر راه وشهرسازی بیان کرد: به علت کاهش استفاده از ناوگان عمومی در جاده های کشور، امسال افزایش قیمت نداشتیم در حالی که آخرین افزایش قیمت ما در این بخش شهریورماه 95 بود و این مساله با توجه به تورم 18 تا 20 درصدی برای این بخش، مطلوب نیست.

به گفته کشاورزیان، پیش فروش حضوری و غیرحضوری بلیت های ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای از 27 بهمن ماه آغاز شده است و مردم می توانند برای خرید بلیت های مورد نیاز خود به پایانه ها و دفاتر فروش و تارنمای شرکت های اتوبوسرانی مراجعه کنند.

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای بیان کرد: هوشمندسازی راه های کشور با نصب 2200 دوربین ثبت تخلف در دستور کار بوده و در مرحله نخست طی دو سال گذشته 1900 دوربین در سطح جاده های کشور نصب شده است.

وی بیان کرد: نصب شش دستگاه توزین در حال حرکت نیز از برنامه های مهم وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای است و در نظر داریم با نصب این دستگاه ها از تردد غیرمجاز بارها محوری سنگین که به رویه راه ها و ابنیه ها لطمه زیادی وارد می کند، جلوگیری شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری شفاف، تاریخ انتشار 9 اسفند 96، کد مطلب: 454550، www.shafaf.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین