پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۳۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه‌ای از بازگشت مجدد کارت سوخت به چرخه انرژی کشور خبر داد.
شعارسال: در سال ۱۳۸۶ کارت سوخت برای نخستین بار از سوی دولت نهم به‌منظور اجرای سهمیه‌بندی بنزین و گازوئیل وارد چرخه سوخت‌رسانی کشور شد اما با شروع کار دولت یازدهم در سال ۱۳۹۲ و تک‌نرخی شدن نرخ بنزین و گازوئیل به‌نوعی استفاده از کارت سوخت بی‌معنا شد به‌طوری‌که شاهد کنار گذاشتن کارت سوخت از سوی بسیاری از هموطنان به‌منظور سوخت‌گیری در جایگاه‌ها بودیم.

در شرایط کنونی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با صدور اطلاعیه‌ای از هموطنان خواسته است تا به‌منظور اخذ کارت سوخت از تاریخ شنبه سوم آذرماه تا تاریخ شنبه ۲۴ آذرماه نسبت به ثبت درخواست خود به‌منظور اخذ کارت سوخت اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است که اخذ کارت سوخت به معنی سهمیه‌بندی یا افزایش قیمت سوخت نیست و از هموطنان درخواست شده است تا پایان وقت اداری روز ۲۴ آذرماه نسبت به ثبت درخواست خود برای اخذ کارت سوخت اقدام کنند.

در واقع با توجه به صحبت‌های اخیر وزیر نفت مبنی بر سهمیه‌بندی بنزین و گازوئیل در آینده‌ای نزدیک به نظر می‌رسد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران نخستین گام را به‌منظور اجرای سهمیه‌بندی بنزین و گازوئیل در کشور برداشته است.

از طرف دیگر بیژن نامدار زنگنه در سخنرانی اخیر خود هرگونه افزایش قیمت بنزین و گازوئیل را در سال جاری رد کرده است اما از برنامه دولت به‌منظور گران کردن سوخت در سال آینده خبر داده است.

بنابراین با توجه به اتفاق‌های رخ‌داده محتمل‌ترین گزینه این است که تا پایان سال جاری شاهد اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و گازوئیل خواهیم بود و در سال آینده با توافق دولت و مجلس به‌طور قطع نرخ سوخت افزایش پیدا خواهد کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 29 آبان 1397 ، کدخبر: 327274 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
0
0
ع.ق74
با یه جو تو سال 92 اومدن سرکار و با کوبیدن دولت قبل چندسال خوش بودن
دوست داشتن اثار اون دولت رو هم به کلی محو کنن
کارشناسی نکردن و این شد حاصلش
ضرر هنگفت به بیت المال
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین