پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۲۷۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
ثبت نام حضوری مالکان خودرو یا موتورسیکلت فاقد کارت سوخت از طریق مراجعه به دفاتر پلیس+10 از امروز (شنبه) آغاز شده است.
شعارسال: تحویل بنزین به خودروها و موتورسیکلت‌ها از تاریخی که بزودی اعلام خواهد شد، تنها با استفاده از کارت سوخت امکان پذیر خواهد بود؛ بنابراین، مالکان وسایل نقلیه فاقد کارت سوخت باید سریعتر نسبت به تهیه کارت سوخت اقدام کنند.

بر این اساس از امروز (سوم آذر) ثبت نام کارت سوخت برای مالکان خودرو یا موتورسیکلت فاقدکارت سوخت آغاز شده است که تا 24 آذرماه ادامه خواهد داشت.

این روزها قاچاق سوخت به وضعیت نگران کننده ای رسیده است به طوری که سرمایه های ملی توسط قاچاقچیان سوخت به آن سوی مرزها منتقل می شود؛ برای مقابله با این روند، راهکارهای مختلفی پیشنهاد شده که از جمله آنها احیای کارت سوخت است.

بر این اساس، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران دیروز (جمعه) با صدور اطلاعیه ای روش های ثبت نام برای دریافت کارت المثنی سوخت برای خودرو یا موتورسیکلت را اعلام کرد.

در روش نخست، ثبت نام مالکان خودرو یا موتورسیکلت فاقد کارت سوخت با مراجعه حضوری به دفاتر پلیس+10 از شنبه (سوم آذر ماه) با ارائه مدارک لازم طبق ضوابط جاری انجام پذیر است.

در این روش، مالکان خودروهای عمومی دولتی اعم از سواری، وانت و موتورسیکلت و مالکان خودروهای قولنامه ای برای ثبت نام کارت سوخت المثنی، می توانند همانند گذشته صرفا با مراجعه به دفاتر پلیس+10 نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند.

خودروهای نو شماره، دارای کارت سوخت بوده و کافی است مالکان آنها برای دریافت کارت سوخت خود به دفاتر پست مراجعه داشته باشند.

روش دوم به صورت مراجعه به سامانه خدمات دولت همراه به نشانی www.mob.gov.ir )) و ورود به گزینه درخواست کارت المثنی سوخت و ثبت اطلاعات است که این سامانه از 5 آذرماه در دسترس عموم قرار می گیرد و ثبت اطلاعات در این سامانه رایگان است.

در روش سوم با دریافت و نصب رایگان اپلیکیشن خدمات دولت همراه و ورود به گزینه درخواست کارت المثنی سوخت است که از پنجم آذر از طریق نسخه های اندروید (Android) و آی.اُ.اس IOS) ) از چهار منبع سامانه خدمات دولت همراه (mob.gov.ir)، ایران اپسiranapps.ir))، کافه بازار  (cafebazaar.ir)و اپ استور (appstore.ir)قابل دریافت است.

طبق این اطلاعیه، مالکان خودرو یا موتور سیکلت که کارت سوخت فعال در سامانه هوشمند دارند در صورت ثبت تقاضای صدور کارت المثنی، کارت اولیه آنها ابطال خواهد شد. بنابراین توصیه می شود فقط افراد فاقد کارت سوخت برای ثبت نام مراجعه کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار: 3 آذر 1397 ، کدخبر: 3970903074 ، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
0
0
م.م77
امید وارم زو تر این طرح دوبره راه بیوفته تا کمتر خسارت ببینیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
0
0
م.آ75
اینکه این طرح ها فقط مردم رو سر درگم میکنه از طرفی هم برای دولت هم درامد داره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
0
0
ع.ق74
دولت روحانی برای از بین بردن اثار احمدی نژاد کارت سوخت رو حذف کرد
بعد فهمیدن دوباره قاچاق سوخت زیاد شد و مجبور شدن برش گردونن
این ضرر به بیت المال رو کی جبران میکنه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین