پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۸۶۰
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگر دولت بخواهد قیمت بنزین را افزایش دهد نیاز به مجوز مجلس دارد.

شعار سال : علی بختیار، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، ، با بیان اینکه کمیسیون انرژی سناریوهای مختلفی را در رابطه با ساماندهی سوخت کشور بررسی کرده است،گفت: در حال حاضر کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس در حال بررسی هر یک از این سنایروها و تاثیر آن بر تورم و اقتصاد کلان اقتصادی هستند.

وی افزود: تاکنون دولت و مجلس، هیچ تصمیمی درباره سهمیه‌بندی بنزین، افزایش قیمت و 2 نرخی شدن آن اتخاذ نشده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه دولت فعلا فقط تصمیم به احیای کارت سوخت گرفته است، اضافه کرد: مدیریت مصرف سوخت، جلوگیری از قاچاق بنزین و همچنین کاهش مصرف سوخت از جمله دلایل احیای کارت سوخت است.

بختیار با تاکید بر اینکه احیای کارت سوخت هیچ ارتباطی به سهمیه‌بندی بنزین و افزایش قیمت آن ندارد، اظهار داشت: اگر دولت بخواهد قیمت بنزین را افزایش دهد نیاز به مجوز مجلس دارد.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس کمیته ساماندهی سوخت تاکنون چند جلسه تشکیل داده و سناریوهای مختلف را بررسی کرده است، تأکید کرد: هنوز این کمیته به تصمیم قطعی و نهایی درباره ساماندهی سوخت نرسیده است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 6 آذر 97، کدخبر: 1884909،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین