پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۸۷۱
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸
محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ در ۱۴ جلد آماده شده است، ولی با توجه به اینکه نمایندگان مجلس برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه خود رفته‌اند، لایحه بودجه در زمان قانونی به مجلس ارسال می‌شود.وی درباره نرخ قیمت بنزین نیز اعلام کرد: محاسبات ما در مورد قیمت بنزین همان یک هزار تومان کنونی است و هر بشکه نفت نیز به طور متوسط ۵۴ دلار محاسبه شده است.

شعارسال: به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ در ۱۴ جلد آماده شده است، ولی با توجه به اینکه نمایندگان مجلس برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه خود رفته‌اند، لایحه بودجه در زمان قانونی به مجلس ارسال می‌شود.

وی به نرخ ارز در بودجه سال آینده اشاره کرد و گفت: نرخ تسعیر پیش‌بینی شده در بودجه سال آینده، ۱۴ میلیارد دلار با ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی است؛ اگر ارز دیگری باقی بماند، برای مداخله بانک مرکزی در بازار نیما استفاده می شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه ۱۴ میلیارد دلار برای کالاهای اساسی، دارو و نهاده‌های کشاورزی با ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی هزینه خواهد شد، ادامه داد: توزیع یارانه‌ها از سال آینده استانی می‌شود؛ یعنی هر استان به میزان تعداد افراد یارانه بگیر مبالغ را دریافت می‌کنند و با توجه به شناخت دقیق‌تری که دارند، به کسانی یارانه را می‌دهند که استحقاق دریافت داشته باشن تا بقیه مبالغ را نیز سهم پروژه عمرانی همان استان بکنند.

وی درباره افزایش حقوق برخی گروه‌های شغلی بیش از ۲۰ درصد، اعلام کرد: نظر دوستان مجلس این است که افزایش حقوق‌ها به صورت پلکانی باشد؛ آنهایی که حقوق بیشتری می‌گیرند درصد رشد حقوقشان پایین‌تر و آنهایی که حقوق کمتری می‌گیرند درصد رشد حقوقشان بالاتر باشد، ولی متوسط افزایش حقوق ۲۰ درصد است و حقوق برخی گروه‌های شغلی بیش از ۲۰ درصد اضافه خواهد شد.

نوبخت درباره نرخ قیمت بنزین نیز اعلام کرد: محاسبات ما در مورد قیمت بنزین همان یک هزار تومان کنونی است و هر بشکه نفت نیز به طور متوسط ۵۴ دلار محاسبه شده است.

معاون رئیس جمهوری در پاسخ به این پرسش که «برخی معتقدند نرخ تورم بیشتر از افزایش ۲۰ درصدی حقوق بوده بنابراین، این افزایش حقوق نمی‌تواند افزایش قیمت‌ها را جبران کند» گفت: دولت با همه مشکلات توانسته است این ۲۰ درصد رشد در حقوق کارکنان را در نظر بگیرد؛ این رشد را تحقیر نکنیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 14آذر 1397 ، کدخبر:331733 ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین