پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۴۹۷
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
پس از ماه‌ها بدون مدیر ماندن شبکه تلویزیونی «افق»، «جلال غفاری قدیر» جایگزین «جواد رمضان‌نژاد» در این شبکه می‌شود.بنا بر این گزارش، پس از حدود ۵ ماه بدون مدیر ماندن شبکه افق و مطرح شدن اسامی افراد مختلف‌، در نهایت بناست «جلال غفاری قدیر» مدیریت این شبکه تلویزیونی را بر عهده بگیرد.

شعار سال: اواسط تیرماه سالجاری با اعلام بازنشستگی علیرضا برازش مدیر وقت شبکه یک سیما، مجید زین‌العابدین از شبکه پنج به شبکه یک آمد و در ادامه جواد رمضان‌نژاد مدیر شبکه افق نیز جایگزین زین‌العابدین در شبکه افق شد.

بنا بر این گزارش، پس از حدود ۵ ماه بدون مدیر ماندن شبکه افق و مطرح شدن اسامی افراد مختلف‌، در نهایت بناست «جلال غفاری قدیر» مدیریت این شبکه تلویزیونی را بر عهده بگیرد.

غفاری قدیر به عنوان چهره‌ای دانشگاهی شناخته می‌شود و پیش از این رئیس دانشکده علوم اجتماعی و فرهنگی دانشگاه امام حسین (ع) بوده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس تاریخ انتشار 29آبان 97، کدخبر: 13970829000641، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین