پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۲۳۴
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۸
استاندار اصفهان گفت: ستاد مشورتی استان را با حضور مدیران ذیربط و متفکران دانشگاهی با ایجاد کارگروه‌های اقتصاد دانش بنیان، فناوری‌های نو، کارگروه اجتماعی فرهنگی و کارگروه زنان و جوانان با بروز کردن سند چشم انداز استان راه‌اندازی می‌کنیم.

شعارسال: عباس رضایی  در آیین تودیع و معارفه استاندار اصفهان اظهار داشت: امیدوارم بتوانم امانت دار مناسبی باشم و در انتها شرمنده مردم فهیم استان نباشم.

وی افزود: دست تمنای خود را به سوی صاحبان اندیشه و فکر و همه تلاشگران در سراسر استان دراز نموده و دست همه را به گرمی می‌فشارم و از همه رهنوردان عرصه خدمت می‌خواهم در راستای اهداف جمهوری اسلامی فارغ از تعصبات قومی و منطقه‌ای کار و تلاش و خدمت را سرلوحه امور خود قرار داده و با ید واحده در راستای رفع چالش‌های استان قدم برداریم.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: این روزهای بسیاری از دوستان و دلسوزان به اینجانب از سختی کار سخن گفته‌اند اما سئوال من این است که چه می‌شود کرد، آیا انتظار داریم دیگران مسئله را حل و فصل کنند، اگر همه جا گل و بلبل باشد پس هنر ما چیست، لازمه انسان بودن خستی است.

وی تصریح کرد: اگر پرسند از من زندگانی چیست خواهم گفت همیشه در تلاش بودن، از شمع یاد گرفتن آداب زندگی را، مشکلات آب که نه بلکه بحران آب داریم، مشکلات زیست محیطی، اقتصادی و ده‌ها بحران کوچک و بزرگ داریم اما نگاه توسعه در سطح ملی چنین نیست و با پوزش و معذرت اعلام می‌کنم برخی دچار سندرومی به نام سندرومی برتری شده‌ایم.

رضایی بیان کرد: اصفهان تنها کلان شهر کشور نیست، استدعا می‌کنم که نگاه ما به اصفهان از محدوده پل غدیر تا پل وحید نباشد، اگر دید کلی داشته باشیم به یقین مشکلات اصفهان نیز حل و فصل می‌شود، اصفهان زیرساخت‌های خوبی در کشاورزی و صنعت دارد و همیشه هنر جان مایه اصفهان بوده و در جای جای این استان شگفت انگیزترین آثار تاریخی تمدن ایران زمین وجود دارد.

وی گفت: رمز و راز جاودانگی این استان را باید در نبوغ دانشمندانی جست‌وجو کرد که از دیر باز در پیشرفت تمدن اصفهان نقش داشته‌اند، تجارب گران‌بها و دانش و آموخته‌های علمی همه را خواستارم.

استاندار اصفهان اظهار داشت: راز ماندگاری و شکوه جاودانه اصفهان نه تنها اندیشه‌های حکیمانه‌ای است که از دیرباز بر تار و پود این خطه نقشه انداخته، بلکه زنده رودی است که پایه‌های استوار و تمدنی بزرگ را در این دیار به نمایش گذاشته، اگر باور داریم زنده رود آبروی اصفهان است چه آب درنگ است که رفتن آبروی این دیار بر ما ننگ است.

وی افزود: زنده رود این جوهره حیات نصف‌جهان اندک اندک از نفس افتاده و لحظه‌های مرگ تدریجی را چه غم انگیز تماشا می‌کند، با کدامین تدبیر باید از این تنگناها عبور کرد، با ساز و کار قانونی و اتخاذ سلسله تصمیمات می‌تواند از این معضل بزرگ گذر کرد.

رضایی خاطرنشان کرد: یقینا این هدف با قاطعیت و مشارکت‌های مردم و گفت‌وگو با استان‌های همسایه دنبال می‌شود، نشست مداوم شورای عالی آب و تاکید بر اجرای مصوبات آن یکی از راه‌های به نتیجه رسیدن این امر است.

وی تصریح کرد: راه اندازی قطار سریع السیر اصفهان می‌تواند گامی موثر در توسعه و ارتباط استان باشد، دیروز 4 ساعت جلسه با مدیر راه‌آهن کشور در ارتباط با این موضوع داشته‌ام، امیدوارم با تدبیر، اندیشه ورزی، خلاقیت، همدلی، اجرای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تدبیر دولت دوازدهم در این مسائل موفق شویم.

استاندار اصفهان بیان کرد: در نظر دارم ستاد مشورتی استان را با حضور مدیران ذیربط و متفکران دانشگاهی با ایجاد کارگروه‌های اقتصاد دانش بنیان، فناوری‌های نو، کارگروه اجتماعی فرهنگی و کارگروه زنان و جوانان با بروز کردن سند چشم انداز استان راه‌اندازی کنم تا فضای استان را به فضایی توام با نشاط و بهبود شاخص‌های اجتماعی تبدیل کنیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 7آذر1397، کدخبر: 1886345: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین