پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۳۲۶
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷
عباس رضایی در خصوص اولویت‌های استان اصفهان از نظر او به عنوان استاندار، اظهار کرد: اولویت اول استان اصفهان برای همه اقشار مردم استان به خصوص کشاورزان مسئله آب است که به جد پیگیر آن خواهم بود چراکه معتقد هستم با حل موضوع و مسئله آب بسیاری از مسائل و مشکلات این استان حل خواهد شد.

شعارسال: استاندار اصفهان گفت: اولویت اول استان مسئله آب است و برای حل این معضل نظرات کارشناسان مدنظر خواهد بود، از سوی دیگر مدیران استان براساس شایسته‌سالاری انتخاب خواهند شد.

عباس رضایی  در خصوص اولویت‌های استان اصفهان از نظر او به عنوان استاندار، اظهار کرد: اولویت اول استان اصفهان برای همه اقشار مردم استان به خصوص کشاورزان مسئله آب است که به جد پیگیر آن خواهم بود چراکه معتقد هستم با حل موضوع و مسئله آب بسیاری از مسائل و مشکلات این استان حل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای حل معضل آب نظرات کارشناسان را حتما جدی خواهد گرفت، افزود: با نظر کارشناسان به سراغ طرح‌هایی برای موضوع آب خواهیم رفت که جوابگو باشد و از تجربیات همه مسئولان و صاحب نظران و صاحبان اندیشه در موضوع آب استفاده خواهیم چراکه این مسئله باید از جمیع جهات مورد بررسی قرار گیرد.

استاندار اصفهان اضافه کرد: در مسئله آب اعتقاد دارم که همه تشکل‌ها، نهادها، احزاب و دلسوزان اصفهان باید وارد میدان شوند چراکه ما برای حل این موضوع نیازمند نگاه همه جانبه هستیم تا موضوع حل شود.

رضایی تصریح کرد: اگر موضوع آب در استان اصفهان حل شود بسیاری از مشکلات دیگر استان بهبود پیدا می‌کند، اما موضوع اشتغال، آمایش، احیای بافت فرسوده، نظم اداری و توسعه پایدار استان را پس از اولویت آب در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از طرح‌های مدیران پیشین استان برای احیا استفاده خواهد شد یا طرح جدید مدنظر خواهد بود، گفت: همه طرح‌ها توسط کارشناسان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و به جد موضوع آب را از منظر کارشناسی دنبال خواهیم کرد چراکه بحث آب پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و معتقد هستیم که همه چیز را همگان می دانند، پس باید از کارشناس و متخصص اصلی خود در زمینه آب و طرح‌های آبی مشورت گرفت، اما طرح‌های پیشین نادیده گرفته نمی شود.

استاندار اصفهان تاکید کرد: در موضوع استفاده از مدیران قطعا و حتما شایسته‌سالاری را در دستور کار قرار خواهیم داد و هرکس شایستگی بیشتری داشته باشد باید در هر زمینه متخصص هست استفاده شود، اما باید گفت که تعداد پست‌ها محدود است، ولی ما به مشورت معتقد هستیم و هرکس در حیطه تخصصی خود می‌تواند تصمیم‌های صحیح را به مدیریت استان انتقال دهد.


شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار:3 آذر 1397 ، کدخبر97090300771 : ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین