پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۶۶۴
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۴
مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد از آغاز عملیات شهر سبز با حضور وزیر راه و شهرسازی طی روزهای آینده خبر داد و با اشاره به برگزاری همایش سرمایه‌گذاری بین المللی در بهمن امسال، گفت: ۱۵۰۰ واحد هشتگرد به متقاضیان پردیس اختصاص می یابد.

شعارسال: مهدی هدایت در نشست خبری با قدردانی از حمایت‌های وزیر راه و شهرسازی از طرح مسکن مهر، اظهار کرد: اهتمام برای تکمیل پروژه‌ها و همچنین تمدید حکم قائم مقام وزیر راه و شهرسازی برای دو سال نوید این را می‌دهد که مسکن مهر به سرانجام خوبی می‌رسد.

وی با اشاره به این‌که بیش از 95 درصد مسکن مهر هشتگرد دارای متقاضی موثر فعال هستند، افزود: تا اواسط سال آینده این پروژه‌ها را تحویل مردم دهیم.

وی با اشاره به برنامه ساخت مسکن جدید با کیفیت، تصریح کرد: سهم هشتگرد از 50 هزار واحد برنامه‌ریزی شده، 13 هزار واحد است که 3000 واحد آنرا با مشارکت بخش خصوصی ساخته می‌شود. قرارداد آماده سازی 10 هزار واحد با ارزش 100 میلیارد تومان با سه شرکت داخلی امضا شده و کار آماده‌سازی هم‌اکنون در حال انجام است.

مدیرعامل در ادامه با اشاره به این‌که از ظرفیت پروژه‌های راکد توانسته‌ایم با سازو کار 9 تفاهمنامه با سازندگان و سرمایه‌گذاران امضا کنیم، گفت: از محل این ظرفیت حدود 4000 واحد مسکن مهر تعیین تکلیف شده و به عنوان پروژه های خود مالک با مشخصات بهتر از مسکن مهر ساخته می شوند.

هدایت تاکید کرد: بخشی از این پروژه‌ها آغاز شده‌اند و برخی نیز در مرحله نهایی امضای تفاهمنامه با بانک مسکن برای شروع قرار دارند.

وی با اشاره به این که هم‌اکنون حدود 17 هزار مسکن با کیفیت در هشتگرد در حال ساخت است، اظهار کرد: چندی پیش اعضای کمیسیون عمران مجلس به هشتگرد آمدند و در حضور آنها بسیاری از مسائل و مشکلات هشتگرد از جمله زیرساخت‌ها مطرح و تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شد. امیدواریم دستگاه‌ها به تعهدات خود عمل کنند تا بتوانیم بحث زیرساختی مسکن مهر را انجام دهیم.

وی به برگزاری همایش سرمایه‌گذاری بین المللی اشاره کرد و گفت: این همایش 29 بهمن امسال برگزاری می‌شود که تحول بزرگی در حوزه سرمایه‌گذاری شهر جدید هشتگرد ایجاد خواهد کرد.

وی با یادآوری این‌که قطار شهری هشتگرد برای تکمیل به 70 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، افزود: تاکنون یک ریال از این اعتبار به این پروژه تخصیص داده نشده است،‌قول 25 میلیارد تومان اسناد خزانه اسلامی را به ما داده‌ بودند که البته هنوز این کار نیز انجام نشده است.

وی با بیان این‌که امسال 200 درصد بودجه نقدی هشتگرد محقق شده است، افزود: کل بودجه سالانه 40 میلیارد تومان بوده که تا امروز دو برابر این رقم محقق شده است. تاکنون 40 میلیارد تومان به صورت نقدی به مترو تزریق شده و توانسته‌ایم تجهیزات مورد نیاز را خریداری کرده‌ایم. تا 40 روز آینده کل عملیات ایستگاه مترو به پایان می رسد و بر اساس قول داده شده مترو هشتگرد تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد با اشاره به این‌که طی روزهای آینده عملیات آماده سازی سایت 36 هکتاری هشگرد تحت عنوان "شهر سبز" آغاز می‌شود، اظهار کرد: این شهرک ویژه مسکونی با رویکرد سیوینگ انرژی و شهر سبز خواهد بود.

هدایت بیان کرد: از خرداد ماه تا کنون 3300 واحد مسکن مهر تحویل شده، دارای آب شده‌اند. ضمن این‌که 1700 واحد برقدار و 1500 واحد نیز گازدار شده‌اند.

و ی با بیان این‌که ساز و کار واگذاری عرصه تمام پروژه‌های مسکن مهر دارای متقاضی موثر مشخص شده است، گفت: قیمتگذاری‌ها با حداکثر تخفیف تعیین شده و متقاضیان می‌توانند در این رابطه اقدام کنند.

وی با اشاره به دنبال تصویب حریم 20 هزار هکتاری شهر جدید هشتگرد هستیم، تصریح کرد: با این کار علاوه بر تامین خدمات پایدار، زمینه ایجاد اشتغال در شهر هشتگرد فراهم خواهد شد.

وی همچنین با بیان این‌که در دهه فجر 8 پروژه به ارزش 400 میلیارد ریال به مرحله بهره‌برداری می رسد، اظهار کرد: همزمان با 22 بهمن امسال اولین مرکز توسعه کارآفرینی هشتگرد

مدیرعامل شرکت عمران شهر هشتگرد با بیان این‌که افرادی که در شهر جدید پردیس به هر دلیلی نتوانسته‌اند خانه‌دار شود می‌توانیم از پروژه های مسکن مهر هشتگرد به آنها اختصاص دهیم، گفت: هم‌اکنون 200 واحد آماده داریم که می توانیم به متقاضیان تحویل دهیم، در مجموعه حدود 1500 واحد را می‌توانیم به متقاضیان مسکن مهر پردیس اختصاص دهیم.

هدایت در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که متقاضیان شهر پردیس چقدر آورده برای مسکن مهر هشتگرد پرداخت کنند، بیان کرد: متقاضیان آورده‌ای حدود 35 میلیون تومان پرداخت خواهد کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 12آذر1397 ، کدخبر: 1889848: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین