پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۶۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان این‌که اجرای پروژه‌های مسکونی و زیرساخت‌ها در پردیس با توجه به سرمای هوا به خوبی پیش می‌رود خبر داد: در دهه فجر ۴۵۰۰ واحد مسکونی را با خدمات و انشعابات افتتاح خواهیم کرد
شعارسال:مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان این‌که اجرای پروژه‌های مسکونی و زیرساخت‌ها در پردیس با توجه به سرمای هوا به خوبی پیش می‌رود خبر داد: در دهه فجر ۴۵۰۰ واحد مسکونی را با خدمات و انشعابات افتتاح خواهیم کرد.

حبیب‌الله طاهرخانی اظهار کرد: در شهر جدید پردیس دو اقدام در زمینه ملاقات با مردم و هم‌چنین راه‌اندازی پروژه‌ها در حال انجام است. در هفته‌های اخیر دیدارهایی را با مردم برگزار کرده‌ایم که ادامه پیدا می‌کند. اخیراً نیز از کارگزاری مسکن مهر پردیس بازدید داشتیم که منظم در حال خدمات‌دهی هستند و عموم مردم رضایت دارند. البته مشکلاتی هم وجود دارد که کارها به تدریج پیش می‌رود.

وی افزود: در خصوص پیشبرد پروژه‌ها در بخش‌های مسکونی، آماده‌سازی، خدمات زیربنایی و روبنایی با توجه به برودت هوا که در ساعات ظهر نیز زمین یخ‌زده است، کارها در حال انجام است. در دهه فجر حدود ۴۵۰۰ واحد را با خدمات و انشعابات افتتاح می‌کنیم.

خرید تجهیزات پایانی به تعداد کافی

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ۴۱ هزار واحد مسکونی پردیس که به مرحله نازک‌کاری رسیده خاطرنشان کرد: سابقا بعضی از واحدهای آماده، به دلیل نبود نصبیات به مردم تحویل نشده بود اما در بازدید اخیر که از انبار شرکت کوزو داشتیم پکیج، درب، لوازم برقی، سیم و اتصالات به تعداد کافی خریداری شده و تعداد زیادی هم سفارش داده‌اند. در حال حاضر نیز این تجهیزات در حال نصب هستند. با دو شرکت سازنده پکیج قرارداد بسته‌اند که پکیج وارد کارگاه می‌شود و می‌توان گفت مشکل پکیج به طور کامل رفع شده است.

امضای قرارداد با دو شرکت بزرگ برای آماده‌سازی

طاهرخانی با اشاره به امضای قرارداد بزرگ آماده‌سازی و محوطه‌سازی با دو پیمانکار بزرگ اظهار کرد: مهم‌ترین کاری که در روزهای آینده شروع خواهیم کرد انعقاد دو قرارداد بزرگ آماده‌سازی و محوطه‌سازی با دو پیمانکار بزرگ است تا کمبود زیرساخت‌ها و زیربناهای پردیس را جبران کنیم. بخشی از این قراردادها به نواقص آماده سازی موجود فازها و بخش دیگر به سایت‌هایی که برنامه‌ریزی داریم مربوط می‌شود. به طور مثال یک سایت تفریحی گردشگری ۳۵ هکتاری و یک پروژه ۹۷ هکتاری در بخش مسکونی را در فاز ۸ شروع خواهیم کرد.

وی ادامه داد: یک روددره را در فاز ۸ خواهیم داشت که به عنوان مرکز تفریحی در کیفیت زندگی شهروندان مؤثر خواهد بود. تمرکز ما این است که همزمان با تحویل مساکن، موضوع تحویل خدمات و محیط زندگی مناسب را هم فراهم کنیم. در فازهای دیگر نیز چنین اقداماتی را خواهیم داشت.

احداث جاده در شمال پردیس

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در خصوص فاز ۱۱ نیز تصریح کرد: یک شبدری در ورودی فاز ۱۱ شروع خواهد شد. هم‌چنین قصد داریم جاده‌ای در ورودی فاز ۱۱ از شمال پردیس احداث کنیم که به عنوان پدافند غیرعامل این فاز عمل می‌کند و بدین ترتیب دو خروجی و ورودی خواهیم داشت. هم‌اکنون ورودی فاز ۱۱ صرفاً از طریق تونل‌ها است که در نظر داریم از طرق دیگر هم برای آن دسترسی فراهم کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که عملیات احداث ۸ مرکز محله را در دهه مبارک فجر آغاز می‌کنیم گفت: سه مرکز محله نیز قبلاً داشتیم که تعداد این مراکز به ۱۱ می‌رسد و خدمات سایت‌ها را تأمین خواهد کرد.

به گفته طاهرخانی، زون ۴ و ۵ فاز ۱۱ پردیس تقریباً به پایان رسیده و در افتتاحات جدید وارد زون یک می‌شویم. در زون یک، دو مدرسه و یک درمانگاه در کنار هم آماده می‌شود تا همزمان با واحدهای مسکونی، بحث خدمات را هم تأمین کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار7 بهمن 97 ، کدخبر: 97110703631، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
0
0
خداروشکر که برخی خانه دار میشن و از مستاجری بیرون میان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین