پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۹۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
علی اصغر جاودان فر ، اظهار کرد: با توجه به تمهیداتی که شرکت عمران پردیس برای واگذاری عرصه واحدهای مسکن مهر 99 ساله در نظر گرفته، مقرر شده این عرصه ها باشرایط مناسب در اختیار متقاضیان قرار گیرد.
شعار سال: مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس سازوکار واگذاری عرصه واحدهای این طرح و جزئیات تخفیف های ویژه آن را تشریح کرد.

علی اصغر جاودان فر ، اظهار کرد: با توجه به تمهیداتی که شرکت عمران پردیس برای واگذاری عرصه واحدهای مسکن مهر 99 ساله در نظر گرفته، مقرر شده این عرصه ها باشرایط مناسب در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

وی ادامه داد: بر این اساس عرصه با قیمت کارشناسی وبادر نظر گرفتن شرایط متقاضیان و با اخذ مجوز از مجمع عمومی شرکت عمران شهرهای جدید کشور باتخفیف30 درصد واگذار می شود.

وی بیان کرد: به این ترتیب قیمت عرصه واحدهای مسکن مهر به صورت 50 درصد نقد و 50 درصد باقیمانده طی اقساط 60 ماهه بدون کارمزد از متقاضیان دریافت می شود.

مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس از اعمال 20 درصدتخفبف بیشتر در صورت پرداخت نقدی کل مبلغ خبر و توضیح داد: در صورتیکه متقاضیان محترم مسکن مهر بخواهند علاوه بر 50 درصد نقد بقیه قیمت عرصه را هم نقدا پرداخت کنند، برای این 50 درصد نیز 20 درصد تخفیف اعمال می شود.

جاودان فر تصریح کرد: به عنوان مثال اگر ارزش عرصه یک واحد مسکن مهر پس از اعمال تخفیف 30 درصدی 10 میلیون باشد، متقاضی 5 میلیون تومان آنرا به صورت نقد و مابقی را 60 ماهه می پردازد. در صورت پرداخت نقدی کل مبلغ مشمول تخفیف یک میلیون تومان دیگر می شود.

وی تاکید کرد: مساکن مهر با سرمایه گذاری متقاضیان مسکن مهر دارای ارزش افزوده شده اند، از این رو پیشنهاد می شود مالکان محترم مسکن مهر نسبت به پرداخت قیمت عرصه متعلقه به صورت نقد و با تخفیفات در نظر گرفته شده اقدام کنند تا بتوانیم سند تک برگی عرصه و اعیان در اختیار آنها قرار دهیم.

وی همچنین گفت: برای مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی ( سازمان بهزیستی وکمیته امداد) علاوه بر تخفیفات اعمال شده، 20 درصد تخفیف دیگر نیز در نظر گرفته خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 10 بهمن 1397، کدخبر: 1934821 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
0
اینهمه پول می گیرن به مردم الونک تحویل میدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین