پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۹۲۶۶
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
در مراسمی امروز از نخستین سند تک برگ واحدهای مسکن مهر پردیس رونمایی شد.

شعار سال: مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت:صدور این اسناد اهمیت ویژه‌ای داشت متقاضیان می‌خواستند بدانند قراردادهای واگذاریشان منجر به اخذ سند عرصه می‌شود یا خیر که این امر در فروش نیز تأثیرگذار بود.

سید مهدی هدایت افزود:با توافقاتی که با اداره ثبت اسناد و شهرداری انجام شد من بعد هر متقاضی اقدام به خرید عرصه و عیان واحدهای مسکن مهر کند بدون در نظر گرفتن شرایط دیگر واحدهای بلوک مورد نظر برای ان سند تک برگ صادر میشود.

وی افزود: متقاضیانی هم که اقدام به خرید عرصه نکنند سند تک برگ آنها نزد شرکت عمران به صورت امانی تا زمان خرید عرصه باقی خواهند ماند.

وی گفت: با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی همه امکانات برای اتمام مسکن مهر پردیس بسیج شدند و برای اتمام این پروژه بزرگ تمامی اراضی، از طریق فراخوان یا تهاتر برای تسریع در کارها به فروش گذاشته شد که با این اقدام حتی یک متر زمین هم بعد از تکمیل مسکن مهر در پردیس باقی نخواهد مانند.

هدایت افزود: دومین بحث برای تکمیل مسکن مهر در بخش زیرساخت‌ها بود که درصدد اخذ وام از بانک‌های عامل برآمدیم که این کار از ظرفیت تبصره هشت قانون امکان‌پذیر شد و امسال هزار میلیارد تومان از بانک عمران و بازپرداخت آن توسط شرکت عمران پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: این وام بعد از دریافت طریق فروش زمین‌ها و واحدها تجاری شرکت عمران با 18 درصد سود بازپرداخت می‌شود که با ورود این نقدینگی در کنار تهاتر زمین‌ها اتمام پروژه‌ها به‌سرعت به‌پیش می‌رود.

هدایت در خصوص متروی پردیس، بیان کرد: متروی پردیس جز اقدامات مهم زیرساختی و اولویت اول ما است که با ورود قرارگاه خاتم انبیاء(ص) و به‌کارگیری مشاوری قدرتمند را معرفی و گمانه‌ها برای آزمایش‌های خاک و اخذ نتایج ادامه دارد و در مرحله طراحی نهایی و مشخص شدن ایستگاه‌ها و نقشه‌های آن هستند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در اواخر آبان ماه وارد فاز اجرای پروژه مترو شویم.


تعداد بازدید : 2

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ 22 مهر 98، کد مطلب: 2548488: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین