پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۶۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
قائم مقام وزیر راه در امور مسکن مهر با اعلام اینکه ساخت مسکن مهر ۱۰ استان تا پایان شهریورماه به اتمام می‌رسد، گفت: قبل از اتمام دولت پرونده مسکن مهر باید بسته شود.

شعار سال: علی‌اصغر مهرآبادی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان مازندران ویژه پروژهای مسکن مهر استان اظهار کرد: پرونده مسکن مهر در هر استان بررسی و زمان دقیق اتمام طرح اعلام شود.

وی با اعلام اینکه ساخت مسکن مهر ۱۰ استان تا پایان شهریور به اتمام می‌رسد، گفت: قبل از اتمام دولت پرونده مسکن مهر باید بسته شود.

قائم مقام وزیر راه در امور مسکن مهر گفت: در مجموع ۷۱ هزار واحد مسکونی برای بهره‌برداری در دستور کار قرار گرفته است که بیش از ۶۵ هزار واحد مسکونی به بهره‌برداری رسیده است برای شش هزار واحد نیاز به اعتبارات مناسبی دارد.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های رئیس جمهور تکمیل و بهره‌برداری پروژه مسکن مهر است، سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن در دولت تدبیر و امید تحویل مردم شده است.

مهرآبادی با اعلام اینکه عملیات تکمیل و بهره‌برداری مسکن مهر راضی کننده نیست، گفت: اگر همه دستگاه‌ها به صورت جدی حمایت می‌کردند پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسید.

وی با اعلام اینکه در تکمیل پروژه مسکن مهر باید از ظرفیت استانداران استفاده کنیم، یادآور شد: وزارت مسکن و شهرسازی در استان مازندران نزدیک به ۴۸ میلیارد تومان یارانه پرداخت کرده است.

قائم مقام وزیر راه در امور مسکن مهر اضافه کرد: احداث نیازمندی‌های روبنایی در برخی از استان‌های کشور در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه هزینه زیرساخت مسکن مهر در کشور چهار هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است،گفت: بخشی از این اعتبارات در استان‌ها باید تامین شود، تلاش می‌کنیم که از محل فروش املاک وزارت راه و شهرسازی در استان‌ها تامین شود.

مهرآبادی یادآور شد: برای تامین اعتبارات مسکن مهر هزار میلیارد تومان اعتبار درخواست کردیم،بخش اعظمی از این اعتبارات باید در استان تامین شود.

محسن رهگشا مدیر مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران با اعلام اینکه در استان مازندران شش هزار واحد مسکن نیمه‌کاره داریم، گفت: هزار و ۹۰۰ میلیارد واحد مربوط به بنیاد مسکن است، هزار واحد مربوط به اداره کل راه وشهرسازی و مابقی هم به صورت خودمالکی باید تکمیل شود و برای بهره‌برداری این واحدهای نیاز به ۱۰ میلیارد تومان کمک احتیاج داریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت سرپوش، تاریخ 5 اسفند 97، کد مطلب: 971201229: www.sarpoosh.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
0
0
به امید پایان این پروزه مزخرف
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین