پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۰۸۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
مدیر اجرایی مسکن مهر شهرجدید پردریس نسبت به دام دلالان برای متقاضیان این طرح هشدار داد.وی بیان کرد: به تازگی در یکی از بلوک های مسکن مهر تحویل شده به متقاضیان بیش از 20 واحد از مسکن مهر متعلق به یک شخص بود. این فرد با ترفند ناامیدسازی متقاضیان مسکن مهر این تعداد از واحد مسکونی را خریداری و به طور مداوم با تحریک و سوء استفاده از سایر متقاضیان بلوک مربوط به واحدهای خود را تحویل گرفته است.

شعار سال: علی اصغر جاودان فر با یادآوری این که تعدادی از دلالان مسکن مهر در گذشته با ایجاد جو روانی اقدام جمع آوری امتیازهای مسکن مهر می کردند، اظهار کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته مشخص شد، اغلب افرادی که در گروها و فضای مجازی مردم را ناامید می کردند اقدام به خرید تعداد قابل توجهی امتیاز و مسکن آماده از متقاضیان با قیمت های ناچیز کرده اند.

وی بیان کرد: به تازگی در یکی از بلوک های مسکن مهر تحویل شده به متقاضیان بیش از 20 واحد از مسکن مهر متعلق به یک شخص بود. این فرد با ترفند ناامیدسازی متقاضیان مسکن مهر این تعداد از واحد مسکونی را خریداری و به طور مداوم با تحریک و سوء استفاده از سایر متقاضیان بلوک مربوط به واحدهای خود را تحویل گرفته است.

وی تاکید کرد: متقاضیان واقعی حق دارند واحدهای خود را تحویل بگیرند، اما دلالان با سواستفاده از متقاضیان به دنبال مقاصد شوم خود هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار 3 اسفند 97، کد خبر: 1952910، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
0
0
دیکه این قوطی کبریت هایی که ساختین چیه که دلال هم داشته باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین