پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۰۶۹۲
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲
مجلس شورای اسلامی به وزارت راه اجازه داد در صورت درخواست مالکان اعیانی واحدهای مسکن مهر، زمین‌های اجاره‌ای ۹۹ ساله را به آنان واگذار کند.

شعارسال: مجلس شورای اسلامی به وزارت راه اجازه داد در صورت درخواست مالکان اعیانی واحدهای مسکن مهر، زمین‌های اجاره‌ای ۹۹ ساله را به آنان واگذار کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز و در ادامه بررسی جزئیات لایحه بودجه با بند دیگری از تبصره هشت لایحه در بخش درآمدی موافقت کردند.

در این بند آمده است: وزارت راه و شهرسازی (از طریق شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید و سازمان ملی زمین و مسکن) مجاز است تا سقف ۱۵ هزار میلیارد (۱۵,۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال از محل منابع داخلی و یا تهاتر اراضی و املاک متعلق به شرکت‌های فوق‌الذکر را به قیمت کارشناسی مشروط به حفظ كاربری و با سازوكار گردش خزانه صرف اجرای طرح‌های فوق کند.

در صورت درخواست مالکان اعیانی واحدهای مسکن مهر، شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید و سازمان ملی زمین و مسکن مجاز به واگذاری قطعی زمین‌های اجاره‌ای ۹۹ ساله متعلق به خود هستند. منابع حاصله پس از واریز به حساب این شرکت‌ها نزد خزانه‌داری کل کشور، صرف اجرای طرح‌های فوق خواهد شد.

وزارت راه و شهرسازی همچنین مجاز است زمین‌های متعلق به شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید و سازمان ملی زمین و مسکن را تا سقف ۳۰ هزار میلیارد (۳۰,۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال طی قراردادهایی با بانک‌های عامل و صندوق‌های تأمین مالی در رهن آنان قرار داده و متناسب با آن تسهیلات لازم برای اجرای طرح‌های جامع، تفصیلی و آماده‌سازی مصوب را اخذ کند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 2اسفند 97، کد خبر:362518 ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین