پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۹۵۷
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
مدیرکل دفتر مسکن مهر بنیاد مسکن درباره آخرین وضع پروژه‌های مسکن‌مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت در کشور گفت: اکنون هزار و 200 واحد مسکن‌مهر بدون متقاضی تنها در تهران وجود دارد.

شعار سال:

امید محمدی با بیان اینکه همچنان ثبت‌نام مسکن‌مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت ادامه‌ دارد،افزود:بیش‌ترین مسکن‌مهر تهران در فیروزکوه،صفادشت و شهرستان ملارد است و با توجه به حجم واحدهای بدون متقاضی،همچنان ثبت‌نام‌ از متقاضیان جدید ادامه دارد.

وی تصریح کرد:در 951 شهر کشور پروژه مسکن‌مهر داریم که همه آنها جزو پروژه‌های 99 ساله محسوب نمی‌شوند و برخی خودمالکی هستند.

محمدی بیان کرد:از مجموع این 951 شهر دارای مسکن مهر در 549 شهر پروژه‌ها از طریق زمین‌های 99 ساله و خودمالکی و 450 شهر دیگر نیز تنها به صورت خودمالکی اجرا شدند.

مدیرکل دفتر مسکن مهر بنیاد مسکن درباره تعیین تکلیف واحدهای بدون متقاضی مسکن‌مهر نیز عنوان کرد: پیشنهاد ما تبدیل این پروژه‌ها به طرح‌های جدید در وزارت راه و شهرسازی است اما چون اصول این طرح‌های وزارتخانه مانند مسکن‌اجتماعی ابلاغ نشده است هنوز نمی‌دانیم که آیا امکان تبدیل مسکن‌مهرهای بدون متقاضی به مسکن‌ اجتماعی وجود دارد یا خیر.

او تاکید کرد: بحث مسکن‌ اجاره‌ای در کشور به مسکن مهر تبدیل شد و این امکان هم وجود دارد که حالا مسکن‌مهر در قالب مسکن اجتماعی قرار گیرد. پیشنهاد بنیاد مسکن و البته وزارت راه شهرسازی نیز همین موضوع است و باید در انتظار پاسخ مسئولان ذی‌ربط باشیم.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 20 مرداد 1395، کد مطلب: 130571: www. ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین