پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۷۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
سلحشوری معتقد است: جناحی که از دستگاه‌های تبلیغاتی بالایی برخوردارند انتصاباتی که به دلشان نباشد را در بوق و کرنا می‌کنند و خیلی سازمان‌یافته به تخریب افرادی که متعلق به جریان مقابل آن‌ها هستند، می‌پردازند.پروانه سلحشوری نماینده تهران به رویداد۲۴ می‌گوید: من از یک طرف با فامیل‌بازی و اینکه بخواهیم از رانت خود برای پست گرفتن اطرافیانمان استفاده کنیم، مخالفم و این روند را به هیچ عنوان درست و منطقی نمی‌دانم.

شعار سال: این روزها، روز جولان جبهه پایداری بر صداوسیماست، پیش از این فروغی باجناق فرزند حداد عادل به مدیریت شبکه سوم منصوب شده بود. مهدی آذرپندار نیز از چهره‌های جوان نزدیک به پایداری بود که در شبکه سوم پست گرفته بود. فرزند حداد هم در همین هفته در شبکه سه پست گرفت تا به همراه میثم نیلی ستاد جوان انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی به صدا و سیما منتقل شده باشد.

پروانه سلحشوری نماینده تهران به رویداد۲۴ می‌گوید: من از یک طرف با فامیل‌بازی و اینکه بخواهیم از رانت خود برای پست گرفتن اطرافیانمان استفاده کنیم، مخالفم و این روند را به هیچ عنوان درست و منطقی نمی‌دانم. در حین حال این اعتقاد را هم دارم که اگر در نزدیکان ما افراد شایسته‌ای وجود دارند نباید به صرف آشنا بودن این افراد، آن‌ها حذف شوند؛ بنابراین زمانی که فردی پستی را می‌گیرد باید به رزومه و تحصیلات او نگاهی انداخت و دید آیا فرد موردنظر لیاقت و توان لازم را برای مدیریت آن مجموعه دارد یا خیر؟ اگر شخصی سمتی را بگیرد، اما با آن مجموعه غریب باشد باید توسط مسئولان ذینفع تحقیقاتی صورت بگیرد و دید فرد با چه رانت و مکانیزمی وارد سیستم شده و در وهله بعدی به خاطر اینکه اعتماد در جامعه افزایش پیدا کند باید جلوی ورود افراد غیرمتخصص در سمت‌های دولتی گرفته شود.

عضو کمیسیون فرهنگی می‌گوید: فکر می‌کنم جناحی که از دستگاه‌های تبلیغاتی بالایی برخوردارند انتصاباتی که به دلشان نباشد را در بوق و کرنا می‌کنند و خیلی سازمان‌یافته به تخریب افرادی که متعلق به جریان مقابل آن‌ها هستند، می‌پردازند. متاسفانه در چنین شرایطی تنها به خاطر برخی افکار سیاسی، اخلاق زیر پا گذاشته می‌شود، اما وقتی همین انتصابات و فامیل‌بازی‌ها در سازمان‌هایی که تحت نظر آن‌ها است اتفاق می‌افتد خبری از انتقاد نیست.

به گزارش رویداد۲۴ اعضای جدید شورای اندیشه‌ورزی شبکه سه سیما (شامل علی اصغرپورمحمدی، میثم نیلی، فریدالدین حدادعادل، احمدعبودتیان و جعفر عبدالملکی) که قرار است برای یک شبکه رسانه‌ملی فکر کنند، همگی به جریان‌های اصولگرای دست‌راستی مثل جریان پایداری نزدیک‌اند. این جریان به لحاظ تئوریک به افکار مصباح یزدی نزدیک است و به لحاظ اجرایی حامیان ابراهیم رئیسی محسوب می‌شوند.

سلحشوری با اشاره به ایجاد تنش‌های موجود در جامعه توسط برخی افراد از یک جریان خاص می‌گوید: عده‌ای با یک تفکر خاص سیاسی، آگاهانه یا غیرآگاهانه شرایطی را بوجود آوردند که تنش در جامعه وجود داشته باشد. به طور مثال در روز‌های گذشته عده‌ای از یک جریان خاص بی‌محابا به دکتر ظریف حمله کردند و برای رسیدن به هدف خود از هیچ تخریبی دریغ نکردند. همین افرادی که خیلی راحت روی به تخریب چهره‌ای از جریان مقابل می‌آورند اگر حرف و ادعای غیرمعمولی از یکی از افراد خودشان در جامعه مطرح شود خیلی راحت از کنار آن می‌گذرند و کاملاً احساس می‌شود که نحوه برخورد آن‌ها با موضوعات، دوگانه و سیاسی است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته سایت خبری رویداد24 تاریخ انتشار 12آذر 97، کدخبر: 156995، www.rouydad24.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
0
م.م77
واقعا تشکیلاتی که اصلاح طلب ها دارن رو نصفش رو اصول گرا ها در رده های بالا نتونستن بسازن و واقعیت ینه که در تخریب واقعا به گرد پای اصلاح طلب ها هم نمیرسن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین