پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۷۴۶۹۸
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
پراید ۳۵ میلیونی هم زیان‌ده است / مدیرعامل اسبق سایپا با اعلام اینکه به دلیل بی ثباتی اقتصادی در کشور، عملاً کاهش قیمت خودرو در کمترین حالت ممکن نیز وجود ندارد، دلایل افزایش بی ضابطه قیمت خودرو را تشریح کرد. / قیمت هر کیلوگرم مرغ از ۱۲۰۰۰ تومان عبور کرد در سایه سوکت دستگاه‌های نظارتی از قبیل سازمان‌های تعزیرات حکومتی و حمایت مصرف کنندکان و تولید کنندگان، بازرسی اتاق اصناف و تشکل‌های صنفی قیمت هر کیلوگرم مرغ در تهران به ۱۲۱۰۰ تومان رسید که حدود ۴ هزار تومان بالاتر از نرخ مصوب تنظیم بازار است.
شعارسال:پراید ۳۵ میلیونی هم زیان‌ده است / مدیرعامل اسبق سایپا با اعلام اینکه به دلیل بی ثباتی اقتصادی در کشور، عملاً کاهش قیمت خودرو در کمترین حالت ممکن نیز وجود ندارد، دلایل افزایش بی ضابطه قیمت خودرو را تشریح کرد. / قیمت هر کیلوگرم مرغ از ۱۲۰۰۰ تومان عبور کرد در سایه سوکت دستگاه‌های نظارتی از قبیل سازمان‌های تعزیرات حکومتی و حمایت مصرف کنندکان و تولید کنندگان، بازرسی اتاق اصناف و تشکل‌های صنفی قیمت هر کیلوگرم مرغ در تهران به ۱۲۱۰۰ تومان رسید که حدود ۴ هزار تومان بالاتر از نرخ مصوب تنظیم بازار است.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار18آذر97، کدخبر: 894820 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین