پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۵۴۴۱
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
جعفرزاده‌ ایمن‌آبادی می‌گوید: برای من سوال است چرا هنوز و پس از گذشت ماه‌ها از انتخابات ریاست جمهوری، اصولگرایان و آقای رییسی حاضر نیستند لکه ننگ دیدار و حمایت تتلو را تفبیح کنند؟

شعار سال: ابراهیم رییسی بعد از ظهر روز یکشنبه به مناسبت روز دانشجو به دانشگاه شهید بهشتی رفت و در بخشی از صحبت‌های خود گفت خدا رحم کرد رییس‌جمهور نشدم که دلار بشود پنج هزار تومان.

جعفرزاده‌ ایمن‌آبادی نماینده رشت اینگونه به سخنان او واکنش نشان داده بود: من هم می‌گویم خدا رحم کرد که [رئیسی] رئیس جمهور نشد! چون اگر می‌شد معلوم نبود با چند من عسل تتلو را به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد می‌بایست هضم و تحمل می‌کردیمغلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی در توضیح انتقاد خود از ابراهیم رئیسی گفته: این روز‌ها مردم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و آقای روحانی هم، به دلایل مختلف نتوانسته خیلی از شعار‌های خود را تحقق بخشد، البته نمی‌توانم بپذیرم که همه این تقصیر متوجه رییس جمهور است و در کل آقای روحانی موفق شده فضای عمومی کشور را مدیریت کند.

او گفته مدتی است که اصولگرایان تندرو هجمه شدیدی را علیه دولت و مجلس آغاز کردند و تمام تلاش آن‌ها این است که مردم را از رایی که به روحانی دادند، پشیمان کنند.

جعفرزاده ایمن آبادی می‌گوید: تمامیت‌خواهان تصورشان این است تنها در صورتی که مردم با صندوق‌های رای قهر کنند می‌توانند کرسی‌های مجلس و دولت را تصاحب کنند که من تا حدود زیادی با این نظریه موافقم. در رابطه با خودم باید بگویم اگر هزار بار دیگر به انتخابات ریاست جمهوری پیش برگردم و رقابت بین آن چهار گزینه باشد باز هم به آقای روحانی رای خواهم داد و حالا هم، همه باید به رییس جمهور کمک کنیم تا در این مدت کوتاهی که از دوره ریاست جمهوری ایشان باقی مانده بتواند به بهترین شکل به وظایف خود عمل کند.

او می‌گوید بزرگترین بدشانسی دولت، حضور ترامپ در جایگاه ریاست جمهوری آمریکا بود. البته ترامپ به سفارش جریان تند اصولگرایی دلگرم شد و روی به برهم زدن برجام آورد. وقتی ترامپ روزنامه کیهان را می‌بیند که به او می‌گوید برجام را آتش بزن احساس می‌کند که مردم در ایران از تصمیمات او استقبال می‌کنند. اگر همه ما در کشور با هم بودیم و وحدت را حفظ می‌کردیم هیچ وقت ترامپ جرات نمی‌کرد که زیر میز بزند و از این توافق بین‌المللی خارج شود.

نماینده رشت گفته برای من سوال است که چرا هنوز و پس از گذشت ماه‌ها از آن انتخابات، اصولگرایان و آقای رییسی حاضر نیستند لکه ننگ دیدار و حمایت تتلو را تقبیح کنند؟

او می‌گوید: موضوع تاسف‌برانگیز این است که آقای رییسی در ایام انتخابات وعده داده بودند که کشوری با اخلاق اسلامی را ایجاد خواهند کرد از این‌رو من چندی پیش یک توئیتی را در نقد یکی از صحبت‌های آقای رییسی منتشر کردم که متاسفانه با بدترین نوع فحش، ناسزا، تهمت و حرف‌های دروغ هواداران ایشان در فضای مجازی مواجه شدم. وقتی این برخورد‌ها را می‌بینم به این نتیجه می‌رسم که حتماً رایی که به روحانی دادم رای درستی بوده است.

نماینده رشت معتقد است نمی‌توانیم بگوییم که تمام اختیارات کشور در دست رییس جمهور است. تا بدین جای کار هم ما در مجلس هیچ کاری را بدون اذن رهبری انجام ندادیم و نخواهیم داد. برجام با اذن رهبری بود و تا این مرحله هم، لوایح چهارگانه FATF را بدون اذن رهبری به پیش نبردیم. رهبری عنوان کردند در این رابطه نظر مجلس هرچه باشد من قبول دارم، حال هم نظر مجلس مشخص است، ولی برای من سوال است که چرا عد‌ه‌ای می‌خواهند رهبری را برای تفکر خود هزینه کنند؟

نایب رییس فراکسیون مستقلین مجلس گفته متاسفانه مدتی است که اصولگرایان تندرو روی به فحاشی، توهین، افترا و تخریب مجلس و دولت آوردند و از شیوه‌های غیراخلاقی، ضداسلامی و ضددینی برای بیان زدن حرف خود استفاده می‌کنند. من، جریان اصیل اصولگرایی را مبرا از این رفتار‌ها می‌دانم، ولی اتفاقی که اکنون توسط این افراد در حال وقوع است، اتفاقی تاسف‌برانگیز است.

او می‌گوید با توجه به اینکه سال دیگر، انتخابات مجلس است این افراد سخت در تلاشند که مردم را نسبت به انتخاب‌های گذشته خود که مطابق میل آن‌ها نبوده، پشیمان کنند تا مردم برای رای به پای صندوق‌ها نیایند که این تلاش مغایر با نظر رهبری است.

جعفرزاده‌ایمن‌آبادی گفته: وقتی به پروفایل افرادی که در فضای مجازی به من توهین می‌کنند سر می‌زنم می‌بینم که از آیات قرآن، رهبری، بسیج، سپاه و... هزینه می‌کنند و حال باید پرسید در کجا رهبری به این افراد اجازه دادند که با آبروی مردم بازی کنند؟

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری رویداد24، تاریخ انتشار 20 آذر 97، کد مطلب: 158010، www.rouydad24.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین