پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۷۵۴۷۹
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
ناصر بهزاد رایزن بازرگانی ایران در بغداد گفت: مقدمات امضای قراردادهای فروش کالای ایرانی به ارزش ۳۸۰ میلیون یورو با طرف های عراقی فراهم شد .

شعار سال: ناصر بهزاد رایزن بازرگانی ایران در بغداد با اشاره به برگزاری پاویون ایران در چهل و پنجمین دوره از نمایشگاه بین المللی بازرگانی بغداد که اخیرا برگزار شد، مهمترین ویژگی نمایشگاه امسال را مشارکت موثر شرکت های ایرانی برای حضور در بازار عراق عنوان کرد و اظهار داشت: هیات های متعددی از تجار و بازرگانان استان های مختلف عراق از این نمایشگاه بازدید داشتند و در نشست های تخصصی، معرفی کالاهای ایرانی و شرایط عرضه مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به فراهم شدن بیش از پیش مقدمات برای صادرات کالا به عراق در فرصت این نمایشگاه افزود: با توجه به امکان تامین بسیاری از مصارف موردنیاز در بازسازی و آبادانی عراق در شرایط پیش رو از ایران و مذاکرات شرکت های دو کشور، تاکنون مقدمات انعقاد ۳۸۰ میلیون یورو قرارداد فروش کالای ایرانی برای صادرات به عراق فراهم شده است.

رایزن بازرگانی ایران در بغداد این کالاها و تجهیزات را عمدتاً شامل میلگرد، خطوط تولید، خوراک دام و طیور، ماشین آلات پرکن، محصولات فرآوری شده غذایی، شوینده های بهداشتی، فرش و ذکر کرد که به تدریج و حسب توافقات تجار وارد بازار عراق خواهد شد .

وی همچنین گفت: آنچه که می تواند عرصه رقابت با سایر کشورها را هموارتر سازد، حضور مستقیم شرکت های ایرانی در عراق برای رسیدن به تولید بر مبنای نیاز بازار عراق خواهد بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه اطلاعات، تاریخ انتشار 20 آذر 97، کد مطلب: -، www.ettelaat.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین