پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۷۸۴۶۱
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
معاون وزیر راه، مسکن، شهرسازی و شهرداری های کشور عراق گفت: برای نمایشگاههای ویژه محصولات ایرانی در عراق امتیازات ویژه قائل می شویم.

شعارسال:معاون وزیر راه، مسکن، شهرسازی و شهرداری های کشور عراق گفت: برای نمایشگاههای ویژه محصولات ایرانی در عراق امتیازات ویژه قائل می شویم.

استبرق ابراهیم الشرک پس از بازدید از نمایشگاه صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان فارس در شیراز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا، در خصوص این نمایشگاه بیان داشت: افتخار داشتم از نمایشگاه تخصصی مصالح و صنعت ساختمانکه نمایشگاهی با کیفیت بود بازدید کردم.

الشرک افزود: تمامی محصولات و کارهای ارائه شده در این نمایشگاه محصول و ساخت جمهوری اسلامی ایران است لذا از کارخانه داران و تولیدکنندگان خواستم محصولات خود را در کشور عراق به نمایش بگذارند تا شرکت ها و مردم عراق با آن آشنا شوند.

وی ادامه داد: بازار عراق یک بازار پر سود و متفاوت برای شرکت های ساخت و ساز و تولیدکننده مصالح است که در این نمایشگاه مشاهده کردم بنابر این از شرکت های حاضر در این نمایشگاه خواستم در نمایشگاههای عراق حضور یابند تا متخصصین و هموطنان عراقی با محصولات ایرانی بیشتر آشنا شوند.

معاون وزیر راه، مسکن، شهرسازی و شهرداری های کشور عراقادامه داد: ما در حقیقت اطلاع چندانی از محصولات ایرانی و نحوه خرید آن ها نداریم و مردم عراق نمی دانند از چه طریقی باید اقدام به خرید محصولات ایرانی کنند.

الشرک اظهار کرد: من در این نمایشگاه مصالح، درب های ضد سرقت، پنجره ، سازه های آلومینیومی و بسیاری از ساخته های دیگر را مشاهده کردم که از با کیفیت ترین مواد ساخته شده است.

وی در خصوص انعقاد تفاهمنامه همکاری با شرکت های نمایشگاهی در ایران گفت: این تفاهمنامه ها باید بین شرکت های نمایشگاهی وابسته به وزارت تجارت عراق صورت بگیرد که البته ارتباطات خوبی بین شرکت های ایرانی با نمایشگاههای عراق وجود دارد و در آبان ماه امسال نمایشگاهی در عراق برپا شد که شرکت های بسیاری از ایران در آن حضور داشتند.

الشرک ادامه داد: همچنین نمایشگاههای بسیاری مختص محولات ایرانی در شهرهای کربلا، بصره، نجف و بغداد برپا می شود و ما امیدواریم که برگزاریاینگونهنمایشگاهها را بیش از گذشته در همه استان های عراق شاهد باشیم.

معاون وزیر راه، مسکن، شهرسازی و شهرداری های کشور عراق تصریح کرد: طبق شرایط و اصول شرکت نمایشگاههای عراق امتیازاتی برای نمایشگاههایی که ویژه محصولات ایرانی برپا شود در نظر گرفته شده است چرا که مردم عراق به محصولات و تولیدات ایران علاقه وافری نشان می دهند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار5 دی 97، کدخبر: 792436، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین