پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۱۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
نماینده مردم مشهد درمجلس گفت: وظیفه‌ داریم نگذاریم قوانین استعماری مانند FATF در کشور اجرایی شود و امیدواریم این لایحه در مجمع تشخیص مصلحت نظام رد شود.

شعارسال:نماینده مردم مشهد درمجلس گفت: وظیفه‌ داریم نگذاریم قوانین استعماری مانند FATF در کشور اجرایی شود و امیدواریم این لایحه در مجمع تشخیص مصلحت نظام رد شود.

جواد کریمی‌قدوسی روز گذشته درجمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرمان گفت: تفکر غرب‌گرا با سرپل‌های نفوذ و دوتابعیتی‌ها بسیاری از امور کشور را به دست گرفته و بحران‌هایی را برای مردم به‌وجود آورده‌اند.

وی با بیان بازبودن دست مجلس در تحقیق و تفحص از دولت و سایر نهادها افزود: یکی از وظایف اصلی نمایندگان مجلس اظهارنظر در همه امور کشور است و وظیفه جمع‌آوری اطلاعات و اسناد را نیز بر عهده‌ دارند.

نماینده مردم مشهد درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان باید بر امور کشور نظارت و اشراف داشته باشند؛ بنابراین همه دستگاه‌ها ملزم به همکاری اطلاعاتی در حوزه‌های جاری کشور با مجلس هستند و اگر غیر از این باشد به دادگاه مربوطه معرفی خواهند شد.

کریمی‌‌قدوسی درباره مذاکرات ایران با کشورهای غربی و رهنمودهای مقام معظم رهبریخاطرنشان کرد: رهبری بارها تأکید کردند که مذاکرات اخیر ایران و کشورهای غربی محرمانه نیست و باید به مردم گزارش ارائه شود؛ اما متأسفانه دولتمردان این مذاکرات را محرمانه اعلام کردند.

وی تصریح کرد: شهدای زیادی در راه حفظ کشور و آرمان‌های انقلاب جان خود را فدا کردند و ما هم وظیفه‌ داریم نگذاریم قوانین استعماری مانند FATF در کشور اجرایی شود و امیدواریم این لایحه در مجمع تشخیص مصلحت نظام رد شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: جوان دانشجوی ایرانی باید به خونخواهی از شهدای انقلاب اسلامی اجازه تصویب چنین قراردادهایی را در کشور ندهد و بر سر دشمنان و عناصر خیانت‌کار داخلی فریاد استقلال‌طلبی بزند.

کریمی‌‌قدوسی خاطرنشان کرد: ۴۰ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و کشور با تحریم‌ها و فشارهای زیادی روبه‌رو شده که از آنها با موفقیت عبور کرده‌ است و از این به بعد هم زیر بار ظلم نخواهیم رفت.

وی با تأکید بر این موضوع که مطالبه‌گری حق اصلی دانشجویان است عنوان کرد: اگر نمایندگان در مورد مسائل مهم کشور اعلام نظر نکنند باید از سوی دانشجویان و مردم مورد بازخواست قرار گیرند.

نماینده مردم مشهد درمجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه برخی از مسئولان ودولتمردان بارها سخنان و فعالیت‌های خود را در کمیسیون‌های مجلس تکذیب کرده‌اند؛ چراکه تأیید حقیقت ممکن است باعث شود مردم متوجه خیانت‌های آنها شوند. بر اساس قانون و شرع، نمایندگان مجلس وظیفه‌دارند مردم را از فتنه‌ها و خیانت‌ها آگاه سازند و جلوی حوادث و آسیب زدن خیانت‌کاران به انقلاب و کشور را بگیرند. تعدادی از نمایندگان مکرراً در تطهیر فتنه و رفع حصر سران فتنه سخنرانی کرده‌اند که شایسته مقام نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیست.

وی در پاسخ سؤال یکی از دانشجویان درباره دوتابعیتی بودن برخی مدیران ارشد کشور افزود: بسیاری از مسئولان در کشورهای غربی تحصیل‌کرده‌اند و این کشورها اطلاعات دقیقی از سیستم مدیریتی ما دارند؛ بنابراین باید با قاطعیت بیشتری نسبت به واگذاری پست‌های کلیدی تصمیم‌گیری شود.

کریمی‌‌قدوسی با بیان حوادث تروریستی دو سال اخیر اظهار کرد: دشمنان تصمیم گرفته‌اند به هر قیمتی در کشور عملیات تروریستی انجام دهند تا ادعا کنند که ایران کشور امنی نیست؛ اما وحدت و یکپارچگی مردم باعث شکست اهداف آنها شده است.

وی با تأکید بر اینکه بر اساس قانون،دولت مسئول امنیت داخلی کشوراست عنوان کرد: دولت باید پاسخگوی عملیات‌های تروریستی باشد و با مسئولانامرجلساتی را در این خصوص داشته‌ایم و پیگیر امنیت مردم هستیم.

نماینده مردم مشهد درمجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در دنیای جدید دیگر لشکرکشی به کشورها ارزشی نخواهد داشت، افزود: کشورهای غربی و دشمنان به اسم گفتگو و تعامل قراردادهایی را روی میز مذاکره‌کنندگان قرار می‌دهند و هر بار با وضع شرایط جدید، کشور را به سمت نابودی پیش می‌برند.

کریمی قدوسی با بیان به تصویب قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان گفت: مدیران اجرایی کشور باید از بین جوانان انتخاب شوند و نمایندگان مجلس می‌توانند افرادی باشند که باتجربه خود بر امور کشور نظارت مناسبی داشته باشند؛ چراکه نمایندگان مطلقاً کار اجرایی انجام نمی‌دهند.

وی افزود: از نظر مبانی دینی، قانون اساسی و راهبردهای امام راحل و مقام معظم رهبری در چهل سال اخیر با هیچ کشور و دولتی جز رژیم اشغالگر قدس دشمنی نداشته‌ایم و آمریکا نیز یک‌طرفه با ایران قطع رابطه کرده است و بنا به دستور امام راحل فقط از بعد سیاسی با آمریکا تعامل نخواهیم داشت.

نماینده مردم مشهد درمجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جمهوری اسلامی هیچ‌گاه بنای جنگ، تعارض و قطع رابطه با دنیا را نداشته است و مقام معظم رهبری هم تأکید کردند مذاکرات با اروپا ادامه پیدا کند؛ اما خطوط قرمزی را نیز ترسیم کردند که منافع مردم پایمال نشود.

کریمی قدوسی تصریح کرد: با همه دنیا تعامل داریم و خواهیم داشت؛ اما هیچ‌گاه خطوط قرمز منافع ملی و حفظ استقلال کشور را رد نخواهیم کرد و اولویت سیاست خارجی ما کشورهای همسایه و کشورهای شرقی هستند.

وی با تأکید بر اینکه جریان انقلابی در دولت قبل و در اوج تحریم‌ها نفت را به دنیا عرضه می‌کرد اظهار کرد: در همان دوران بیش از ۱۷۲ میلیارد دلار نفت ایران به فروش رفت و ارز وارد کشور شد؛ اما عوامل نفوذی غرب راه‌های دورزدن تحریم‌ها و اشخاص حقیقی که در فروش نفت فعال بودند را به دشمنان معرفی کردند تا اقتصاد ایران را نابود کنند.

نماینده مردم مشهد درمجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه دشمنان از راه‌های مختلفی به جمع‌آوری اطلاعات حیاتی کشور می‌پردازند که گاهی برخی از طرح‌های آنها از طرف مسئولان حمایت می‌شود که می‌توان به طرح‌های جاسوسی با ماهیت انجمن‌های محیط زیستی اشاره کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار25آذر 97، کدخبر: 344600،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
0
ما آخر نفهمیدیم FATF
چیزه خوبیه یا بد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین