پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۴۵۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از آقایان در این مملکت معلوم نیست با طرح سازش با آمریکا دنبال چه هدفی هستند گفت: توصیه می‌کنم به جای طرح تئوری های مزخرفی چون مذاکره با آمریکا کمی هم به منافع این ملت و نظام فکر کنند.
شعار سال : محمدجواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، درباره طرح سازش با آمریکا که از سوی برخی از چهره های سیاسی مطرح شده است اظهارکرد: برای بنده واقعا قابل تامل است که چرا برخی از آقایان با توجه به اقدامات آمریکا علیه ایران بازهم در فکرشان به مذاکره و سازش با آمریکا فکر می‌کنند.وی افزود: فکر کنم این دوستانمان در خواب زمستانی هستند و یا چشمانشان را به اتفاقاتی که بین ایران و آمریکا رخ داده است بسته اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به دوستان توصیه می‌کنم به جای طرح تئوری های مزخرفی چون مذاکره با آمریکا کمی هم به منافع این ملت و نظام فکر کنند.
کریمی قدوسی اظهار کرد: ما هیچ وقت سر جلوی آمریکا خم نکردیم و نخواهیم کرد از این رو دوستان بهتر است طرح های این گونه را برای خودشان نگه دارند.وی خاطرنشان کرد: ما یک بار تجربه مذاکره با آمریکا را در توافق برجام داشتیم و همین موضوع برایمان کافی است از این رو قطعا انتظار است دوستان طرح سازش را که از منظر بنده هیچ پایه و اساسی ندارد از ذهن خود برای همیشه پاک کنند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار:18 آذر 1397 ، کدخبر:13970917000846 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
0
0
س.ح75
همه به فکر جیبشونن نه چیز دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین