پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۵۴۶
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
فرماندار آق قلا از افتتاح بزرگترین پروژه ید کشور،همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان آق قلا خبر داد.امانگلدی ضمیر گفت:این شرکت در سال ۸۳ با هدف اکتشاف و استخراج ید در شمال استان گلستان تأسیس و تولید ید در معدن این شرکت از اواخر سال ۸۷ آغاز شد. فرماندار شهرستان آق قلا افزود: ایجاد بستر مناسب و تعامل بیشتر مدیران بخش خصوصی با دستگاه‌های اجرایی از مهمترین اهداف دولت در حمایت از سرمایه گذاران و اشتغالزایی پایدار است.

شعار سال: امانگلدی ضمیر، فرماندار شهرستان آق قلا در بازدید از شورآبه ید گلستان، بزرگترین طرح تولید ید در کشور گفت: طرح شورآبه ید گلستان با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزائی ۱۵۰ نفر همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان آق قلا افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت شورآبه ید گلستان از واحد‌های توسعه‌ای زیر مجموعه کانسار خزر (تن‌ها تولید کننده ید کشور) بوده که در ۲۷ کیلومتری شمال آق قلا و در نزدیکی مرز اینچه برون واقع است.

امانگلدی ضمیر گفت:این شرکت در سال ۸۳ با هدف اکتشاف و استخراج ید در شمال استان گلستان تأسیس و تولید ید در معدن این شرکت از اواخر سال ۸۷ آغاز شد.

فرماندار شهرستان آق قلا افزود: ایجاد بستر مناسب و تعامل بیشتر مدیران بخش خصوصی با دستگاه‌های اجرایی از مهمترین اهداف دولت در حمایت از سرمایه گذاران و اشتغالزایی پایدار است.

ضمیر افزود:مجموعه دولت و همه مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تقویت بخش تولید و صنعت تمام توان و امکانات خود را بسیج کرده اند و امروز همه مدیران دستگاه‌های اجرایی برای کمک و پشتیبانی از بخش تولید و اشتغال پای کار هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته باشگاه خبرنگاران جوان تاریخ انتشار 25 آذر 97، کدخبر: 6764382، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین