پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۴۱
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیش بینی کرد که تحریم‌های وضع شده توسط اروپا علیه روسیه پس از ماه جولای نیز تمدید خواهد شد.

شعار سال:

فدریکا موگرینی  مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مصاحبه با روزنامه دی ولت تاکید کرد: لغو کامل تحریمهای اعمال شده علیه روسیه، مشروط به اجرای کامل توافقنامه های صلح مینسک در خصوص اوکراین خواهد بود.

موگرینی گفت: انتظار دارم که تحریمها و مجازات های اعمال شده علیه روسیه که در ماه جولای اعتبار آن به پایان خواهد رسید، بار دیگر تمدید شود.

آمریکا، اروپا و برخی متحدان آنها چندین دور تحریم علیه اقتصاد روسیه و شرکتها و افراد حقیقی این کشور اعمال کرده اند. اقدام روسیه در الحاق شبه جزیره کریمه به خاک خود بهانه ای برای غرب شده است تا این تحریمها را اعمال کند.

اتحادیه اروپا قرار است تا پیش از 31 جولای در خصوص تمدید تحریمهای اعمال شده علیه روسیه تصمیم گیری کند.

روابط روسیه و غرب طی ماه های گذشته به خصوص پس از بحران شرق اوکراین با تنش زیادی روبرو شده است. سطح روابط دو طرف به پایین ترین سطح پس از جنگ سرد تنزل یافته است. آمریکا و سایر کشورهای غربی با طرح این ادعا که روسیه در تحولات شرق اوکراین دست داشته، تحریم های زیادی را علیه مسکو اعمال کرده اند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 30 فروردین 1395، کد مطلب:1079251 : www. tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین