پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۳۷۹
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۳
استاندار کردستان گفت: یکی از دلایل عدم توسعه یافتگی کردستان این است که کوچک فکر کرده و به وضع موجود قانع بوده ایم لذا برای رسیدن به توسعه، باید تفکر و دیدگاهمان عوض شود.

شعارسال: بهمن مرادنیا در نشست تخصصی با کارآفرینان و فعالان حوزه کارآفرینی استان که شامگاه دوشنبه در استانداری کردستان برگزار شد، با اذعان به مشکلات و محدودیت های فعلی اقتصاد کشور، گفت: کار بسیار ارزشمند و قابل تقدیری است که شغل های مود را حفظ و شغل جدید ایجاد کنیم.

استاندار کردستان ضمن تقدیر از زحمات کارآفرینان و کارگران، عنوان کرد: امروز جنگ اقتصادی عرصه را بر مملکت و مردم تنگ کرده است.

مرادنیا افزود: روزی جوانان کشور برای دفاع از میهن از جان خود گذشتند و امروز تولید کنندگان با تمام توان تلاش می کنند تا اشتغال ایجاد و کشور را از این شرایط اقتصادی عبور دهند.

او اظهار داشت: یکی از دلایل عدم توسعه یافتگی کردستان این است که کوچک فکر کرده و به وضع موجود قانع بوده ایم لذا برای رسیدن به توسعه، باید تفکر و دیدگاهمان عوض شود.

مرادنیا با ابراز خرسندی از حضور اساتید دانشگاه و کارآفرینان در این نشست، تاکید کرد: وظیفه دانشگاه ها فقط تولید مدرک نیست، تخصص زمانی ارزشمند اشت که در خدمت تولید، فرهنگ و صنعت باشد و اگر نتواند نقشی در اقتصاد داشته باشد بی فایده است.

استاندار کردستان با گله مندی از اینکه فضای فکری و فرهنگی استان به سمت بیان مشکلات سوق یافته، گفت: صرفا بیان مشکلات، مشکلی از استان حل نخواهد کرد بلکه باید در کنار طرح مسائل راهکار ارائه و موانع معرفی شود.

استاندار کردستان در پایان خواستار تشکیل کارگروهی با حضور بخش خصوصی به منظور شناسایی موانع توسعه استان شد و افزود: به منظور سرمایه گذاری، تولید و ایجاد اشتغال، به راهکار های جدید نیاز است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 4دی1397 ، کدخبر: 792010: www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین