پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۶۲۰
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان گفت: عملکرد تیم اقتصادی دولت در استان ضعیف است و هیچ نتایج مثبتی از کار آنها دیده نمی‌شودو این تماما به ضعف مدیریت تیم اقتصادی استان برمی‌گردد.

شعارسال:حمدالله کریمی در نشستی با خبرنگاران رسانه‌ها به مشکلات اقتصادی استان کردستان اشاره کرد و اظهار داشت: استاندار در این راستا باید قوی‌تر عمل کند.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: عملکرد تیم اقتصادی دولت در استان ضعیف است و هیچ نتایج مثبتی از کار آنها دیده نمی‌شودو این تماما به ضعف مدیریت تیم اقتصادی استان برمی‌گردد.

کریمی با بیان اینکه بانک‌ها رکن اصلی اقتصاد استان هستند، گفت: بسیاری از مدیرانی که در حوزه اقتصادی در حال فعالیت هستند از عملکرد بانک‌ها اطلاعی ندارند.

به گفته وی، 99 درصد مشکلات تولیدکنندگان به حوزه بانکی و وضعیت بد واحدهای تولیدی بر می‌گردد که با عملکرد مطلوب در این زمینه «رونق تولید» محقق خواهد شد.

بین نظام و مردم نباید هیچ تفکیکی قائل شد

کریمی به مصوبه آخر شورای عالی امنیت اشاره کرد وگفت: نامه‌ای که رئیس جمهور به کشورهای عضو نوشتند امروز تقدیم سفرا شده است، و طبق گفته رئیس جمهور، نقص در برابر نقص و اقدام در برابر اقدام خواهد بود.

رئیس مجمع نمایندگان مردم استان کردستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران در هیچ زمینه‌ای کم و کاستی ندارد تا امتیازی بدون مبنا و علت به دیگر کشورها بدهد.

کریمی ادامه داد: ایران اسلامی کشوری مقتدر است و این اقتدار از اعتماد مردم به نظام برآمده و مردم چهارچوب و بدنه نظام هستند.

وی اظهار کرد: این مردم هستند که نظام جمهوری اسلامی ایران را تشکیل داده‌اند، بنابراین بین نظام و مردم نباید هیچ تفکیکی قائل شد و این مهم باعث شده است تا دشمنان نظام علیرغم تمام هجمه‌ها و توطئه‌ها تاکنون به هیچ یک از اهداف نرسیده‌اند.

وزارت نفت موضوع پتروشیمی بیجار را شفاف‌سازی کند

وی در ادامه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر حضور در انتخابات دوره بعد گفت: تا کنون تصمیمی برای کاندیداتوری دوره بعد انتخابات نگرفته‌ام و به نفع مردم و شهرستان است که بحث شرکت در دوره بعدی انتخابات را به زمان قانونی خود موکول کنیم.

کریمی در ادامه به موضوع پتروشیمی بیجار اشاره و با تأکید بر این مهم که وزارت کشور باید مکاتبات و اقدامات خود را به اطلاع مردم برساند و همچنین وزارت نفت به عنوان دستگاه متولی این مهم را برای مردم شفاف‌سازی کند که بنده نیز به محض برگشت به مجلس پیگیر خواهم بود.

وی گفت: موضوع پتروشیمی نباید به کلاف سردرگم تبدیل شود و همچون بسیاری از موضوعات دیگر شهرستان تبدیل به موضوعی لاینجل شود.

فولاد حق شهرستان بیجار است

این مسوول در ادامه بیان کرد: فولاد کردستان حق شهرستان بیجار است و دولت در این راستا موظف است پروژه فولاد را تعیین‌تکلیف کرده تا به سرنوشت جاده بیجار - همدان دچار نشود.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در ادامه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در راستای موضوع تحقیق و تفحص نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی از استاندار کردستان گفت: هر میزان تعامل میان استانداری و مجمع نمایندگان بیشتر باشد باز هم کم است.

وی اذعان کرد: اگر تعامل وجود داشته باشد هیچگاه کار به تحقیق و تفحص از استاندار نمی‌رسد و این نشان‌دهنده ضعف تعاملات است.

کریمی تاکید داشت: در راستای خدمت‌رسانی به مردم، دولت و مجلس وجود ندارد بلکه باید همه در یک راستا حرکت کنیم.

وی ادامه داد: هدف‌ها تماما یکی است و دولت و نمایندگان در صدد حل مشکل مردم هستند و غیر از این باشد، دولت و نماینده جمهوری اسلامی ایران نیستند بنابراین دلیلی بر نبود تعامل وجود ندارد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در ادامه به منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بیجار گریزی زد و با بیان این مهم که این موضوع از دستور کار مجلس و شورای نگهبان خارج نشده است، گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس طی جلساتی در حال رفع ابهامات شورای نگهبان است که نتیجه به اطلاع مردم خواهد رسید.

کریمی اذعان داشت: اشتغال نه تنها مساله اصلی شهرستان بیجار و استان کردستان، بلکه تمام کشور است که باید برای رفع این مشکل در عرصه ملی تدبیری اندیشه شود.

90 درصد کار خبرنگاران بیجاری رضایت‌بخش است

وی در بخش اولیه سخنانش ضمن تقدیر از تلاش‌های اصحاب رسانه، از رسانه‌ها به عنوان بازوان توسعه این شهرستان یاد کرد و گفت: رسالت خبرنگاری، رسالتی سنگین است و این حرفه نیازمند تعهد و وجدان کاری، اخلاقی و حرفه‌ای است.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خبرنگاران در تمامی دوران کاری خود نوشته‌ها و اخبارشان بر اساس تحقیق و بررسی باشد و صحت در اخبار در اولویت کاری آنها قرار گیرد.

کریمی گفت: بیش از 90 درصد کار خبرنگاران دیار گروس رضایت‌بخش است چرا که در راستای توسعه این شهرستان گام برداشته‌اند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار19 اردبیهشت 98، کدخبر: 13980219000056، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین