پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۸۹۷
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
استاندار کردستان گفت: دشمن امروز اتحاد، اقتصاد و امیدواری را در کشور ما هدف قرار داده و از راه های مختلف می خواهد به اهداف شوم خود برسد.

شعارسال: بهمن مرادنیا روز دوشنبه در آخرین روز هفته بسیج در تجمع بزرگ بسیجیان گفت : آمریکا و حامیانش می خواهند روحیه امید و امیدواری در مردم ما را از بین ببرند لذا رسالت و وظیفه ما در برهه حساس حفظ و تقویت این روحیه است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی را مهم بر شمرده اند، اضافه کرد: باید با کار و تلاش مضاعف در مردم امیدواری ایجاد کرده و دشمن را ناکام بگذاریم.

مرادنیا افزود: دشمن از طریق فضای مجازی و ابزار رسانه ای خود تلاش می کند چهره های خدوم نظام را تخریب و خدمات نظام را زیر سوال ببرد.

وی هوشیاری امروز مردم را ضروری تر از زمان جنگ دانست و تاکید کرد: امروز دشمن در ابعاد اقتصادی و رسانه ای کشور را مورد هجوم قرار داده است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه در کارهای زیربنایی و اقتصادی چه در بخش زیرساختی و چه توسعه اقتصادی در استان پیگیری هایی شده است، یادآور شد: با این تلاش ها در آینده نزدیک آنچه از آن به عنوان محرومیت یاد می شد در کردستان از بین خواهد رفت.

وی با بیان اینکه ارکان مختلف دولت و قوای سه گانه برای رفع مشکلات مردم این استان تلاش شبانه روزی دارند، گفت: در زمینه راه آهن و راه ها به جد کارهایی شده و واحدهای تولیدی مختلفی نیز در حوزه پتروشیمی و فولاد در استان ایجاد و راه اندازی می شود.

مرادنیا در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بسیج متعلق به قشر، گروه و دسته خاصی نیست بلکه متعلق به همه اقشار و توده مردم است.

استاندار کردستان افزود: هر کس برای این نظام، کشور و مردم دلسوزی، کار و تلاش کند بسیجی محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام همواره از نام بسیج، سپاه و جهاد خوف داشته اند، یادآور شد: بسیج در صحنه های دفاع مقدس مردانه ایستاد و از مرزها دفاع کرد و امروز نیز در صحنه رفع محرومیت در مناطق محروم و دور افتاده تلاش می کند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 5آذر1397، کدخبر: 780304: www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین