پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۸۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷
رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس گفت: دولت برای مهار تورم و برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم قدمی برنداشته و نه تنها نمره قبولی نگرفته، نمره مردودی هم می‌گیرد.

شعار سال: محسن بیگلری در پاسخ به این سئوال که نمایندگان مجلس چه برنامه‌ای برای حل مشکلات اقتصادی و گرانی در کشور دارند، اظهار داشت:180 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که یکی از آنها بنده بود، نامه‌ای را خطاب به رئیس جمهور در مورد ترمیم کابینه دولت به‌ویژه تیم اقتصادی نوشتیم و باید "روحانی" در این راستا اقدام کند.

وی گفت: همچنین در این راستا، استیضاح وزیر اقتصاد را در دستور کار قرار دادیم و تاکنون با چندین نماینده دیگر این نامه را هم امضا کرده‌ایم.

دولت در مهار تورم و رفع معیشتی مردم گامی برنداشته است

رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه دولت برای مهار تورم و برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم قدمی برنداشته است و نه تنها نمره قبولی نگرفته، نمره مردودی هم می‌گیرد چراکه فشار شدیدی بر مردم وارد است.

وی بیان کرد: این نابسامانی بازار و اینکه هر روز قیمت ارز، سکه، طلا و خودرو تغییر می‌کند باعث ایجاد مشکلات زیادی برای مردم شده و قیمت کالاهای اساسی نیز افزایش پیدا کرده است.

بیگلری افزود: متأسفانه مردمانی داریم که درآمد زندگی آنها تنها "یارانه" و یا حقوق‌بگیر هستند، اما در کنار آن قیمت کالاهای اساسی 50 تا 60 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: انتظار داریم رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت وارد میدان شوند و هیئت ویژه‌ای برای این حل این مشکلات موجود تشکیل بدهند.

دولت مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کند

رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: افتخار دولت "روحانی" این بود که نرخ ارز را تثبیت و تورم را مهار می‌کنند و از وعده‌های آنان بود و مردم نیز در دوره دوم به‌خاطر آن به وی رأی دادند، اما متأسفانه در یک سال اخیر کاملاً وضعیت تغییر کرده و مردم دچار مشکل شدیدی شده‌اند.

بیگلری خاطرنشان کرد: باید دولت مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کند چرا که مشکل جدی و گرانی برای مردم به‌وجود آمده و قیمت کالاهای اساسی به‌صورت سرسام‌آور افزایش پیدا کرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 8 تیر 97، کد مطلب: 1762795: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
ا.ف75
واقعا الان دیگه هیچکسی به روحانی و تیمش و تفکراتش امید نداره! چون اگر قرار بود که به جایی برسه قطعا تا الان مردم رنگ خوشی رو میدیدن!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
این اعلام مردودی باید توسط مجلس اعلام شود که متاسفاه یا رانت یا تعلقات حزبی مانع از این شده
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین