پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۸۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
استاندار لرستان گفت: در شرایط کنونی محدودیت‌ها زیاد بوده و باید برنامه اساسی خود را کنترل و نظارت ویژه بر کالاهای اساسی بگذاریم.

شعار سال: سید موسی خادمی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار لرستان بیان کرد: دولت به دنبال کنترل قیمت کالاهای اساسی بوده و اصلی‌ترین برنامه ما در استان نیز کنترل قیمت کالاهای اساسی است.

وی ادامه داد: اولین کار این است کالای اساسی را از نظر قیمتی کنترل ویژه‌ای کنیم و با افراد متخلف برخورد لازم صورت گیرد.

استاندار لرستان در ادامه با اشاره به اینکه شرایط بازار عادی نیست و شرایط ویژه‌ای است، افزود: اقتصاد به هم‌پیوسته بوده و تأثیر شرایط کنونی در همه حوزه‌ها است.

خادمی گفت: در شرایط کنونی محدودیت‌ها زیاد بوده و باید برنامه اساسی خود را کنترل و نظارت ویژه بر کالاهای اساسی بگذاریموی گفت: دولت اعلام کرده است که تا فروردین ۹۸ نباید قیمت کالاهای اساسی افزایش یابد چراکه دولت ارز خاصی با قیمت پایه در نظر گرفته شده است و باید این امر در دستور کار قرار گرفته است.

این مسوول در ادامه اشاره‌ای نیز به قیمت مرغ داشت و افزود: برای کنترل قیمت مرغ باید اقدامات مختلف در دستور کار قرار گیرد و تمام زنجیره تولید این محصول را کنترل کرد و به‌صورت روزانه این امر در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: ذخیره‌سازی کالاهای اساسی به‌صورت ویژه باید در دستور کار قرار گیرد، قیمت کالاهای مهم نیز باید کنترل و نظارت کنند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 26 مرداد 97، کد مطلب: 13970525000503، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
0
ا.ف75
فعلا که همین کالاهای اساسی هم دارن روز به روز بالا و بالاتر میرن! کدوم کنترل؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین