پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۱۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
استاندار کردستان گفت: فاز 2 پروژه معدن طلای ساریگونی قروه که امروز افتتاح شد نمونه موفقی از یک سرمایه‌گذاری خارجی در کرستان است که حکایت از امنیت پایدار در این استان است.

شعار سال:بهن مرادنیا مراسم افتتاح فاز 2 پروژه معدن طلای ساریگونی قروه که همزمان با آغاز بهره برداری از طرح های ملی به صورت ویدیو کنفرانس با حضور رئیس جمهور صورت گرفت، اظهار کرد: 40 پروژه کلان در استان با بیش از5 هزار میلیارد تومان در حوزه زیرساخت‌ها مثل راه‌آهن، گازرسانی، آب های مرزی و کشاورزی و غیره به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در وضعیت کرونا در کردستان خوشبختانه با سرعت قابل توجهی سیر نزولی به خود گرفته که جای تقدیر از مردم و کادر درمان دارد.

مرادنیا یادآور شد: در هفته دولت امسال 706 پروژه با یک هزار و 200 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی یک هزار و 400 نفر به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه یک سری پروژه دیگر هم وجود دارد که در مقاطع مختلف در تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد:  40 پروژه کلان در استان را با بیش از5 هزار میلیارد تومان در حوزه زیرساخت‌ها مثل راه‌آهن، گازرسانی، آب های مرزی و کشاورزی و غیره به بهره‌برداری می‌رسد که این نوید بخش شاخص‌های توسعه‌ای و زیرساختی استان است که امیدواریم به میانگین کشور برسیم.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: استان کردستان در دو شهرستان سقز و دیواندره معادن متعدد و وسیع شامل مس و سنگ آهن دارد که برای توسعه استان کردستان وزارت سمت یک برنامه جامع برای این معادن در استان داشته باشد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری کرد پرس، تاریخ انتشار4 شهریور    99، کد خبر: 273346،www.kurdpress.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
وقتي همچين چيز نمونه اي در استان كردستان داريم چرا ازش به عنوان نمونه و الگو استفاده نميكنيم براي بخش هاي ديگه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین