پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۵۴۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۱
در فیلمی که در فضای مجازی در خصوص سفر استاندار کردستان و تیم همراهش به اقلیم کردستان عراق منتشر شده، استاندار کردستان در حال گرفتن قیمت طلا و شمش طلا است و اینگونه به نظر می‌رسد که جناب مرادنیا مقدار قابل توجهی طلا و جواهرات دارند و می خواهند به فروش برسانند.

شعارسال: بر اساس اخبار منابع رسمی، استاندار کردستان روزهای دوشنبه و سه شنبه 19 و 20 آذر امسال همراه با تیمی گزینشی که اغلب آنها هیچ ارتباطی با فعالیت های اقتصادی ندارند (مدیر کنونی روابط عمومی دانشگاه کردستان) و برخی مدیران بخش خصوصی هم که نورچشمی استاندار هستند (مدیرعامل شرکت صنایع غرب دانه) در این سفر دو روزه بهمن مرادنیا را همراهی می‌کنند.

بر اساس مطالب منتشر شده در رسانه های وابسته به دولت در استان کردستان، این سفر به دعوت استاندار سلیمانیه در اقلیم کردستان بوده است. ظاهراً مسؤولان اقلیم کردستان می خواهند از نبوغ مدیریتی مسؤولان استان کردستان در کارهای عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و توسعه ای بهره ببرند!

بر اساس آنچه که منابع استانداری به خبرنگار ما گفته‌اند؛ برای هر روز هر یک از این مدیران سفر کرده، مبلغ 130 الی 150 دلار حق مآموریت پرداخت خواهد شد که مسلماً باتوجه به اینکه همانند سابق سفر مدیران پر زرق و برق خواهد بود و باتوجه به قیمت دینار و هزینه های هتل و خوراک آنها، این سفر متحمل مبلغ چشمگیری خواهد بود.

در فیلمی که در فضای مجازی در خصوص این سفر منتشر شده، استاندار کردستان در حال گرفتن قیمت طلا و شمش طلا است و اینگونه برداشت می شود که جناب مرادنیا مقدار قابل توجهی طلا و جواهرات دارند و می خواهند با توجه به افزایش قیمت دلار و دینار آن را در اقلیم کردستان به فروش برسانند چون در فیلم منتشر شده استاندار کردستان با دقت بسیاری در حال محاسبه قیمت طلا و شمش طلا است.

تعداد بازدید : 38

همچنین در فیلم دیگری مدیر کنونی روابط عمومی دانشگاه کردستان در حال گشت زنی در خیابان های سلیمانیه عراق است و با هیجان بسیاری در حال معرفی خوراکی های مسیر خود است و در صحبت های معناداری عنوان می کند ساعت یازده شب است و جوانان بیرون هستند و صدای ضبط ماشین ها هم خیلی بلند است! انگار که مردم استان کردستان به خصوص شهری که ایشان در آنجا زندگی می کنند (سنندج) مردم، خورشید که غروب می کند به خانه ها می‌روند و هیچ جوانی برای تفریح بیرون نمی‌آید و صدای ضبط هیچ ماشینی بلند نیست! انگار او خبر ندارد که جوانان کردستان علی الخصوص جوانان سنندجی تا پاسی از شب بیرون هستند و در مکان هایی از جمله آبیدر و دیدگاه مشغول شادی و بعضاً پایکوبی هم هستند و کسی کاری به کارشان ندارد.

اما نکته قابل توجه آنجاست که یکی از دوستان همین آقا در کامنتی برای فیلم انتشار داده شده از او در اینستاگرام، عنوان می‌کند؛ «سلام هیرش با هیات اقتصادی رفتین تفریح، خوب ما رو هم میبردین» و او هم در جواب می گوید؛ «جات خالی امیر جان»!

در فیلمی دیگر هیأت ایرانی با مسؤولان سلیمانیه عراق در حال گفتگو بر سر موضوع خاصی هستند که معاون امور اقتصادی استاندار کردستان در سمت هیأت عراقی جلوس کرده و با یکی از طرف های عراقی که گویا از دوستان قدیمی اوست در حال خوش و بِش هستند و اصلاً به صحبت های استاندار کردستان هم توجهی ندارند و همینجاست که اهمیت این سفر اقتصادی استاندار و تیم همراهش نمایان می‌شود.

مسلماً ناگفته های بسیار دیگری در در خصوص سفر استاندار کردستان به سلیمانیه وجود دارد که بعداً متوجه آن خواهیم شد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری کردتودی ،تاریخ انتشار:20 آذر 97، کدخبر: 31654،www.kurdtoday.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارشناس حرفه ای
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
0
3
هم در بخش خصوصی و هم دولتی ، ( صنعت ماموریت) یکی از پولسازترین روشها برای کارکنان است .

دغدغه بسیاری مدیران و کارشناسان ، تولید ماموریت بعدی است . و پس از برگشت ، تلاش و کوشش برای ( تولید ماموریت بعدی ) . و این چرخه ی سازنده سالهاست ادامه داشته است . گاهی یک مدیر ، ده میلیون تومان هزینه میتراشد تا یک میلیون تومان حق ماموریت بگیرد .

بخشی از سرطان جابجایی در کشور و سوانح آن مربوط به این جابجایی های ماموریتی است که اکثر آنها اضافی و ساختگی است . کارشناس حرفه ای
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین