پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۹۲۷
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵
استاندار کردستان عنوان کرد: به منظور تقویت بحث گردشگری سلامت در کشور می بایست خط هوایی سنندج سلیمانیه ایجاد شود.

شعارسال: بهمن مرادنیا در سی و یکمین نشست گفت و گو دولت و بخش خصوصی با یادآوری ارتباطات و تفاهم فرهنگی اقلیم کردستان عراق با استان کردستان، گفت: امروزه باید ارتباطات کم رنگ شده با اقلیم کردستان عراق دوباره پر رنگ شود.

استاندار کردستان ، با تاکید بر توان استان در بحث گردشگری سلامت، نبود خط هوایی را مشکل این حوزه دانست و افزود: به منظور تقویت بحث گردشگری سلامت در کشور می بایست خط هوایی سنندج سلیمانیه ایجاد شود.

او افزود: تبدیل مرز سیرانبند بانه به مرز رسمی در گسترش تبادلات مرزی، گردشگری سلامت و همچنین حل و فصل مسائل امنیتی تاثیرگذار است.

مرادنیا با یادآوری اینکه توسعه صادرات جزو اهداف کشور است، گفت: اقلیم کردستان فرصت خوبی برای استان کردستان است و باید به منظور توسعه ارتباط اقلیم و کردستان تلاش شود.

استاندار، راهگشایی برای بازگشت نیروهای کارگری و مهندسی استان به اقلیم را راهی برای صادرات سایر خدمات و همچنین کالا دانست و تاکید کرد: مباحث مربوط به مرز سیرانبند بانه، سیف سقز و مشکلات باشماق باید به فوریت حل شود.

او همچنین به گلایه های تجار کردستان از دریافت هزینه های گزاف و متعدد و عدم پذیرش حمل یکسره بار از سوی اقلیم اشاره کرد و خواستار برگزاری نشست و مذاکره با اقلیم در این خصوص شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 17دی 1397 ، کدخبر:797105 www.borna.news،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین