پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۱۷۸۶۶۱
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
آمار معاملات نه ماهه ۹۷ نشان می دهد سهم معاملات برخط از معاملات نرمال بیش از ۵۴ / ۳۷ درصد بوده است.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی بورس تهران، در نه ماهه ۹۷ از ۱۰۶ کارگزار فعال در بورس، ۱۰۲ کارگزار در معاملات آنلاین فعال بوده اند.

بر اساس این گزارش ۴۴ / ۴۲ درصد از کل معاملات الکترونیکی در پنج کارگزاری انجام شده است که به ترتیب کارگزاری های مفید با ۲ / ۲۲ درصد، آگاه با ۸۷۵ / ۸ درصد، فارابی با ۳۲ / ۵ درصد ، مبین سرمایه با ۲۴ / ۳ درصد و تدبیرگران فردا با ۸۱ / ۲ درصد رتبه های اول تا پنجم را به نام خود ثبت کردند.

همچنین از کل معاملات، بیش از ۷۳۴ هزار میلیارد ریال خرید و فروش الکترونیکی بوده است که ۷ / ۳۱ درصد کل خرید و فروش است.

بنابراین گزارش، ارزش کل خرید و فروش در نه ماهه ۹۷، بیش از دو هزار و ۳۱۴ میلیارد ریال بوده است.

براین اساس، ارزش خرید و فروش خرد و بلوک معادل ۵ / ۸۴ درصد کل معاملات بوده است. همچنین ارزش خرید و فروش عمده ۴۴ / ۳ درصد از معاملات و ارزش خرید و فروش سایر ابزارهای نوین مالی ۱۲ درصد از کل معاملات را به خود اختصاص داده است.

۲۵درصد از کل معاملات در اختیار پنج کارگزار

این گزارش می افزاید: تعداد پنج شرکت کارگزاری ۸۳ / ۲۴ درصد کل ارزش معاملات را از ابتدای سال تا پایان آذر ۹۷ به خود اختصاص دادند.

شرکت های کارگزاری کارگزاری مفید با ۵۶ / ۸ درصد، کارگزاری صبا تامین با ۴۵ / ۴ درصد، کارگزاری بانک پارسیان با ۲۲ / ۴ درصد، کارگزاری آگاه با ۰۴ / ۴ درصد و کارگزاری خبرگان سهام با ۵۶ / ۳ درصد در رتبه های اول تا پنجم این جدول قرار دارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت اکوناپرس، تاریخ 5 دی 97، کد مطلب: 29608:www.econapress.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین