پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۲۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان‌جنوبی گفت: احتمالا بودجه دانشگاه افزایش هفت درصدی داشته باشد؛ که اگر سال آینده تورم ادامه پیدا کند، با مشکل مواجه می‌شویم.

شعار سال: مهدی ثقفی، رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از بودجه سال ۹۷ این دانشگاه ۷۰ درصد محقق شده است، اظهار کرد: بودجه دانشگاه‌های پیام نور به صورت استانی پیگیری نمی‌شود و از سوی هیات رئیسه دانشگاه مورد بررسی قرار می‌گیردثقفی ادامه داد: براساس شنیده‌های ما از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون تحقیقات مجلس، هفت درصد افزایش بودجه برای دانشگاه ما در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی با اشاره به مشکلات دانشگاه پس از تورم و افزایش قیمت دلار افزود: اگر در سال آینده هم با تورم پیش بینی نشده مواجه شویم، با مشکلاتی مواجه خواهیم شد؛ هرچند با وجود همین بودجه انقباضی امسال، برای هزینه‌های دانشگاه مشکل خاصی نداشتیم.

وی اصلی‌ترین مشکل دانشگاه پس از افزایش قیمت‌ها را در حوزه پرداخت هزینه آب، برق و گاز عنوان کرد و گفت: شهر‌هایی مانند طبس در خراسان جنوبی آب و هوای گرمسیری دارند و سیستم‌های گرمایشی در این شهر‌ها برقی است، اما مصوبه‌های نیم بها بودن هزینه‌های برق و گاز در این شهر‌ها اجرا نمی‌شود و به همین دلیل، ما با افزایش هزینه‌های مصرفی انرژی در این شهر‌ها مواجه بودیمثقفی ادامه داد: با این حال با همکاری مدیران کل استانی و همچنین استانداری خراسان جنوبی، این مشکلات در فضای داخلی استان مرتفع شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور براساس اقتصاد مقاومتی پایه گذاری شده است، گفت: غیرحضوری بودن کلاس‌ها و امتحانات در دانشگاه پیام نور باعث کاهش هزینه‌های دانشگاه می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی بیان کرد: با این حال در حوزه پژوهش امسال بودجه را کاهش دادیم؛ که البته در این حوزه همکاران ما از هزینه قرارداد‌های پژوهشی با اداره کل صنعت و معدن و شهرداری‌های استان، بودجه لازم را تأمین می‌کنند؛ به طور کلی روی اعتبارات پژوهشی دانشگاه حساب نکرده ایم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 7 دی 97، کد مطلب: 734502، www.snn.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
0
0
کاهش بودجه به ضرر دانشجو های نیست؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین