پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۳۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
امروز در مراسم اختتامیه «فین‌تک فارم» وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل بانک کشاورزی با 17 استارت‌آپ از نزدیک صحبت کردند و از حمایت‌های ویژه‌ای خبر دادند تا راه ورود آنها به بخش کشاورزی هموارتر شود.

شعار سال: امروز مراسم اختتامیه رویداد استارتاپی «فین‌تک‌فارم» به عنوان «کمپ نوآوری» در ساختمان مرکزی بانک کشاورزی و با حضور مدیرعامل این بانک، معاون توسعه و مدیریت جذب سرمایه معاونت علمی رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی ومعاونانش و نیز محققان و پژوهشگران برگزار شد.

رویداد فین‌تگ‌فارم با هدفبهره گیری از ظرفیت های موجود در کشور و توان داخلی برای رونق تولید و اقتصاد دانش محور در بخش کشاورزی و صنایع وابستهبرگزار شد.

در نمایشگاهی که در طبقه همکف بانک کشاورزی برای بازدیدکنندگان برگزار شده بود وزیر کشاورزی، معاون توسعه فناوری رئیس جمهور، مدیرعامل بانک کشاورزی و سایر مسئولان ضمن بازدید به صحبت‌های صاحبان استارتاپ‌ها گوش فرا دادند و قول دادند تا از هیچ حمایتی در زمینه فعالیت آنها و توسعه ایده‌هایشان دریغ نکنند.

در شرایط فعلی که جمعیت دنیا به شدت رو به افزایش است و منابع کشاورزی هم روز به روز محدودتر می‌شود استارتاپ‌ها می‌تواند راه ورود تکنولوژی و فناوری به بخش کشاورزی باشد.

این استارتاپ‌ها می‌توانند با متمرکز شدن روی نقاط آسیب‌پذیر این بخش مثلاً حوزه آب، واسطه‌گری‌ها، بسته‌بندی‌ها، ارزش افزوده این بخش‌ها بیش از پیش کند و ضمن صرفه‌جویی در مصرف منابع، درآمد بیشتری نصیب کشاورزان شود. همچنین این استارتاپ‌ها شرایط را برای تولید بیشتر و کیفی کردن تولید فراهم می‌سازد.

در این نمایشگاه ۱۷ استارتاپ مختلف در حوزه‌های بلاک چین، فناوری‌های مالی، زنجیره ارزش کشاورزی، رمز ارز، مدیریت زنجیره تأمین و لجستیک، زنجیره ارزش کشاورزی، فرآوری محصول کشاورزی، آب و محیط زیست حضور داشتند و وزیر جهاد و مدیرعامل بانک کشاورزی با تک تک آنها صحبت کرد و درد و دل‌هایشان را شنید و قول مساعدت برای همکاری داد.

معاون توسعه فناوری رئیس جمهور هم از اهتمام ویژه به ایده‌پردازان، مخترعان و مبتکران خبرداد و گفت: علاوه بر اینکه تسهیلات ویژه‌ای برای آنها در نظر گرفته شده است با راه‌اندازی صندوق‌های مختلف تلاش می‌کنیم تا این ایده‌پردازان را به سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف برسانیم.

دلیری افزود: مشکلی که معمولاً ایده‌پردازان دارند این است که آنها اهل علم هستند اما زمینه پول درآوردن با آن علم را نمی‌دانند که رساندن سرمایه‌گذار به این ایده‌پردازها می‌تواند انقلابی در اقتصاد کشور ایجاد کند.

استارتاپ فین‌تگ‌فارم از روز سه‌شنبه ۴ دی‌ماه در قالب نمایشگاهی در طبقه همکف بانک کشاورزی مرکزی آغاز به کار کرد و امروز مراسم اختتامیه آن برگزار شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 6 دی 97، کد مطلب: 13971006000370:www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
0
0
این جنبشی که داره در سازمان های ایرانی برای حمایت از استارت آپ ها بوجود میاد در آینده نزدیک خیر و برکات فراوانی برای کشور به بار میاره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین