پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۱۷۹۴۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
میدری گفت: حدود 3.5 میلیون نفر در چند سال گذشته حذف شده اند، البته در واقع چیزی در حدود چهار میلیون و 800 هزار نفر حذف شده بودند که برخی اعتراض کردند و رسیدگی شد و در نهایت این تعداد به 3.5 میلیون رسید.

شعار سال: احمد میدری، معاون وزیر رفاه در پاسخ به این که طبق گزارش اخیر مرکز پژوهش های مجلس عنوان شده که حدود هفت میلیون خانواده فقیر زیر نظر هیچ نهاد حمایتی قرار ندارند، پس چرا دولت برای این خانواده ها کاری نمی کند، گفت: این آمار ما نیست بلکه ما 800 هزار خانواده فقیر را که تحت پوشش نهادهای حمایتی نبوده اند را شناسایی کرده‌ایم و در سال 97 هم تحت حمایت نهادها قرار گرفتند.

وی در رابطه با این که چرا دولت نتواسنته بعد از پنج سال یارانه ثروتمندان رو حذف کند، بیان داشت: قرار شده که ما اطلاعات را در اختیار دوستان قرار دهیم و استانداری ها بررسی‌های لازم را انجام دهند، در واقع ظرفیت ما در وزارت رفاه داشتن اطلاعات است اما مراجعه مردم و رسیدگی به اسناد چیزی است که به کمک استانداری ها نیاز است.

معاون وزیر رفاه در پایان خاطرنشان کرد: حدود 3.5 میلیون نفر در چند سال گذشته حذف شده اند، البته در واقع چیزی در حدود چهار میلیون و 800 هزار نفر حذف شده بودند که برخی اعتراض کردند و رسیدگی شد و در نهایت این تعداد به 3.5 میلیون رسید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری نود اقتصادی، تاریخ انتشار 9 دی 97، کد مطلب: 2116700، www.90eghtesadi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
0
0
فقر هر روز در حال گسترش هست و با دست کاری آماری آسییب های فقر کاهش پیدا نمی کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین