پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۰۴۷
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۳
اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را اینجا بخوانید.
شعارسال: مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

نیکی هیلی نماینده پیشین ایالات متحده درسازمان ملل اعلام کرد که اخیرا با مشکل ریزش شدید تعداد کاربرانش در توییترمواجه شده است.

یک طراح اماراتی نمایشگاهی را برگزار کرده است که درواقع نمایشگاه روبات ها و هوش مصنوعی است. در این نمایشگاه انواع و اقسام محصولاتی به نمایش گذاشته شده اند که بر اساس الگوریتمهای هوش مصنوعی طراحی و با کمک روباتها اجرا شده اند.

گزارشهای رسمی فیسبوک حکایت از آن دارند که نسخه تاریک این شبکه اجتماعی برای برخی از کاربران فعال شده است. این موضوع یک پدیده مهیج برای بسیاری از کاربران است.

بیل گیتس می گوید که آمریکا رهبری جهانی خود را حوزه قدرت هسته ای از دست داده است و باید نوع بازی خود را بین قدرتهای جهانی تغییر دهد، تا دوباره این قدرت را احیا کند.

روبات ها دیگر کالاهایی لوکس و دور از دسترس نیستند و بر اساس آمارها پیش بینی می شود سود سرویسهای مبتنی بر روبات ها از سال 2016 تا 2019 بالغ بر 22 میلیارد دلار باشد.

این روزها هوش مصنوعی در بسیاری از حوزه ها نفوذ کرده است. درواقع دیگر نمی توان هوش مصنوعی را از زندگی روزمره تفکیک کرد یا مجزا دانست. جالب است بدانید که به زودی روبات ها تبدیل به مشاوران حرفه ای شما می شوند.

نیم قرن پیش، نیل آرمسترانگ برای نخستین بار پا به ماه گذاشت. سفری مهم و تاریخی که بمب خبری آن سالها شد. اکنون با گذشت 50 سال از آن روزها، روباتها و انسانها به راحتی به ماه سفر می کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار: 12 دی 1397 ، کدخبر: 450475 ، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین