پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۰۴۰
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.مارک زاکربرگمدیرعامل فیسبوکاخیرا در سخنرانی ها خود تاکید کرده که قصد دارد حریم خصوصی کاربران را بیش از گذشته حمایت کند اما در عمل هیچ خبری از موفقیت نیست. بر این اساس سوالی که اخیرا مطرح می شود این است؛ هدف زاکربرگ از سخن گفتن در مورد حریم خصوصی چیست؟ واتس اپتصمیم گرفته امنیت خود را ارتقاء دهد. این تصمیم از محدود کردن نرم افزارهایی آغاز شده که به عنوان برنامه های شخص ثالث شناخته می شوند.

شعار سال: استورییوتیوب به روزرسانی شد. در این به روزرسانی قابلیت های واقعیت مجازی اسنپ چت بهیوتیوبافزوده شده است. این موضوع برای افرادی که عادت دارند در یوتیوب ویدئوهای کوتاه بارگذاری کنند بسیار جذاب خواهد بود.مشروح خبر رااینجابخوانید.

بسیاری از افراد علاقه مند به محصولاتسامسونگو البته مشتاقان خریدGalaxy S10نمی دانند که این محصول قابلیتی ویژه به نام Wireless PowerShare دارد.مشروح خبر رااینجابخوانید.

مارک زاکربرگمدیرعامل فیسبوکاخیرا در سخنرانی ها خود تاکید کرده که قصد دارد حریم خصوصی کاربران را بیش از گذشته حمایت کند اما در عمل هیچ خبری از موفقیت نیست. بر این اساس سوالی که اخیرا مطرح می شود این است؛ هدف زاکربرگ از سخن گفتن در مورد حریم خصوصی چیست؟مشروح خبر رااینجابخوانید.

واتس اپتصمیم گرفته امنیت خود را ارتقاء دهد. این تصمیم از محدود کردن نرم افزارهایی آغاز شده که به عنوان برنامه های شخص ثالث شناخته می شوند. مشروح خبر رااینجابخوانید.

دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور ایالات متحده معتقد است که کل ماجرای اشتباه خطاب کردن مدیرعامل اپل و به جای تیم کوک، تیم اپل خواندن وی از اساس یک سوء تفام بزرگ است.مشروح خبر رااینجابخوانید.

شاید باورنکردنی به نظر برسد اما اصلا بعید نیست که به زودیویدئوچتدر چین ممنوع شود. این موضوعی است که اخیرا از سوی برخی مقامات مطرح شده و رنگ و بوی جدی دارد.مشروح خبر رااینجابخوانید.

گروهی از پژوهشگران یک گونه گیاهخوار جدید از دایناسورها را در استرالیا کشف کرده اند. ظاهرا این دایناسورهای کوچک دونده هایی چابک بوده اند.مشروح خبر رااینجابخوانید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری انتخاب تاریخ انتشار 20اسفند 97، کد خبر: 464303، www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین