پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۳۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: کشور نظام و رهبر دارد. رهبری که حواسش به همه موضوعات است. مجلس دارد مجلسی که مرتب جلسه می گذارد و مسائل را پیگیری می کند. قوه قضائیه و نیروهای نظامی و انتظامی دارد که در حوزه تحت مسئولیت به وظایف خود عمل می کنند بنابراین در چنین کشوری معنی ندارد، هر کسی هر آنچه به ذهنش می آید بگوید.

شعار سال : امید کرمانی‌ها: ظهر جمعه هر هفته ائمه جمعه در سراسر کشور پشت تریبون می روند و درباره موضوعات مختلف محلی، کشوری، منطقه ای و بین المللی طرح بحث می کنند. قریب به اتفاق تریبون ها، دولت و مسئولان اجرایی را خطاب قرار می دهند و به بیان هشدارها، تذکرها و بایدهای و نبایدهایی می پردازند اما این دیدگاه ها چقدر از سوی دولت شنیده می شود و چقدر مبنای کارشناسی دارند؟

محمود واعظی درباره شنیده شدن هشدارهای هر هفته تریبون های نمازجمعه به دولت گفت: ما و وزارت کشور موضوعات را رصد می کنیم، خلاصه گزارش را هم به ستاد اقامه نماز جمعه می فرستیم. به هر حال امیدواریم همه عزیزان ما در سنگر نمازجمعه مقداری فضا را آرام کنند. یعنی فکر نکنند فقط خودشان دغدغه مردم را دارند.

وی افزود: ما خود را خادم و خدمتگزار مردم می دانیم و وظیفه داریم مشکلات شان را برطرف کنیم؛ بر همین اساس همه در دولت، مجلس، قوه قضائیه و نهادهای مختلف انتظامی، نظامی و امنیتی شبانه روزشان را صرف رسیدگی به امور مردم می کنند تا گرفتاری ها برطرف شود. حالا مسائل برخی کارها زودتر و برخی کارها دیرتر حل می شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور یادآور شد: اینکه الان کسی خودش مسئولیت نداشته باشد و مرتب بیاید، همین طوری نگرانی های مردم را اضافه کند، کار درستی نیست. ما انتظارمان از بزرگان، علما و همه سخنرانان این است که اول به دولت کمک کنند. پیشنهاداتی که دارند به ما بدهند، حتما با آغوش باز می پذیریم. از طرف دیگر در این شرایط خاص بیاییم با هم کمک کنیم تا مسائل مردم و کشور حل شود.

وی در واکنش به اینکه علم الهدی گفته اف‌ای‌تی‌اف مقدمه فتنه ۹۸ است بیان کرد: من اصلا چنین تعابیری را قبول ندارم، اینکه کسانی در اوضاع امروز، مردم را دنبال مسائل حاشیه ای ببرند، کار درستی نیست.

واعظی اظهار کرد: کشورنظام و رهبر دارد. رهبری که حواسش به همه موضوعات است. مجلس دارد مجلسی که مرتب جلسه می گذارد و مسائل را پیگیری می کند. قوه قضائیه و نیروهای نظامی و انتظامی دارد که در حوزه تحت مسئولیت به وظایف خود عمل می کنند بنابراین در چنین کشوری معنی ندارد، هر کسی هر آنچه به ذهنش می آید بگوید.


سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 15دی1397 ، کدخبر: 1219297: www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
چطور زمانیکه دولت در اختیار احمدی نژاد بود تمام هم مسلک های شما این کار رو می کردن، حالا این موضوع اشتباه شده؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
سنگر نماز جمعه سنگر مهمیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین